Annci<3 Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Hva er best synes dere? Skal kjøpe hel pysjamas i ull.
tre_prinsesser Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Syns med fot er mer praktisk. Sokker har så lett for å falle av.
saa09 Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Jeg synes uten fot, for de sparker så mye, at det er fort at det er lett og "hekte seg fast inne i foten. Var kanskje litt vanskelig skrevet.
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 pysjamas i ull ...? Hørtes ikke det fryktelig varmt ut da ? Men uansett- jeg foretrekker nå med fot
Annci<3 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2010 Det er jo det som er så genialt med ull, Marita81, det regulerer temperaturen og sørger for jevn temperatur. Mye bedre enn bomull, og kan faktisk brukes både sommer og vinter, selv om mange tror ull kun er forbeholdt vinterstid. https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=939&WREC=43727790602&WKEY=[65534%3a43727790602] Takk for svar
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Ja, har du sett... Der lærte man vel noe nytt idag å Bruker det bare når vi er ute om vinteren jeg hehe... Ja, man skal lære så lenge man lever....
babymaby Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Det løser man enkelt med et mykt hårstrikk rundt anklene. Det må IKKE stramme, bare sørge for å holde "foten" på plass.
SpongeBob Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Andremann her i huset hadde så digre føtter som liten at alle pysjer og sparkebukser med fot måtte klippes opp, så det kan være greit å ha dem uten fot også...
petite fleur Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Uten fot, fordi beina blir sittende fast oppi buksa. Og ullpysjamas er genialt :-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 UTEN FOT!!! De sparker jo så mye med føttene, og knyter de sammen. Så ble bare ball hos lillegutt da han hadde med fot i alle fall. Fikk den ene foten inni den andre osv.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Fikk i april sist og foretrakk med fot på ytterdress og nattdrakt ihvertfall. Men omkring dette tema strides de lærde såvidt jeg kan forstå ut fra diskusjonene jeg har hatt med andre småbarnsforeldre.
Annci<3 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 20. januar 2010 Tydeligvis forskjell i hva som foretrekkes ja Men dere som liker best MED fot, opplever dere aldri at det blir tull med dette? Jeg tenker at uansett så gjør det ikke så mye, det er jo bare å klippe av foten hvis det skulle bli stress..
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 20. januar 2010 #15 Skrevet 20. januar 2010 hei vil bare si at jeg syns uten for på natt tøy men med fot ellers.... utenfor fordi at babyer som andre trenger og lufte både tær og føtter de også ...det e rjo annbefalt at mann sover uten sokker fordi føttene trenger luft. men med fot i pysj syns jeg ofte var litt vide og den ene foten havnet i den andre bare tull ....mens me dsparke bukse osv syns jeg er bedre pass form.... selv kjøpte jeg ull stilongs uten fot og brukte tynne ullbodyer da dett ble billigere og mere praktisk, da det hendte at de bæsja seg ut og at jeg da ofte trengte bare og bytte ene plagget .har du hel pysj da, så er det også lettere for barnet og våkne da det raskt blir kjøliger rundt det når det blir nakent før man skal ha på en ren...da har du fått min mening og håper det var til litt hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå