Gå til innhold

Overtid igjen, som sist hvor det endte med igangsetting i tre døgn deretter ks...

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn her fra Jan- forumet, hadde menstermin 16. og ul- termin er 21.1. jm sjekka modning i dag, overhodet ingen modning, i tillegg står hodet høyt og ingenting tyder på at fødsel er nært forestående. Er veldig skuffet, sist fødsel endte i et langt mareritt, livmoren responderte elendig på drypp, som jeg likevel stod på i to døgn. Til slutt satt baby fast og måtte ut med hastesnitt i narkose, livmorhalsen revnet og vi fikk begge infeksjoner og var elendige i lang tid etterpå. Jeg skal nå til samtale på sykehuset på mandag, for å planlegge veien videre. Mitt spørsmål er: bør jeg be om keisersnitt ettersom drypp hadde dårlig effekt sist? Noen som har opplevd det samme som meg 1.gang, for så å lykkes M drypp neste gang? Jeg har hatt sterk fødselsangst men klart meg greit helt til jeg nå i dag mister motet og bare ser for meg en grusom reprise..

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring med å bli satt igang, men syntes din fødselsopplevelse høres rimelig ekstrem ut. Ikke rart du har angst! Du vet jo godt at KS ikke er en lettvint utgang....Vist du selv ønsker det denne gangen, kan det ikke skade å be om det!

Ønsker deg lykke til! Uansett hva som skjer har du snart passert målstreken:)

hey,. jeg hadde hastekeisersnitt selv etter 11 dager overtid.. på meg satte de ikke igang, fordi fødselen begynnte da etter 11 dager overtid, mn hadde rier i 13 timer, til plutselig hjertelyden gikk kjempe masse ner og de fant ut att han ikke kom langt nok ned..

jeg er nå i uke 38, og skal ned på sykehuse i samtale på fredag.. da skal jeg be om planlagt keisersnitt.. orker ikke tanken på en hastesnitt til, og att jeg skal gå overtid å d skal ende me hks..

jeg bestilte denne timen for en uke siden, for jeg og hadde ingen følelse av redsel eller noe, før d plutselig kom.. har blitt mye mer rolig nå med tanken på att jeg SKAL få igjennom en planlagt keisersnitt..

jeg håper dette svaret hjalp deg litt til å tenke om kansje du og vil ha planlagt keisersnitt.. :) lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...