septbaby09 Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Lille liker ikke nan, så tenkte prøve hipp eller småfolk kanskje. Fullammer, men kjekt om jeg skal noe å ikke har fått pumpet noe. Men gidder liksom ikke kjøpe sånn stpr pakke da det brukes så sjelden og de bare er holdbare i 3 uker etter åpning
Lemonia Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Småfolk har også ferdiglaget morsmelkerstatning i små kartonger.
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Småfolk har, men selges ikke så mange plasser, men ofte har apoteket de om du ikke finner de noen annen plass. Hipp sine store pakker, er igrunn ikke så store. Ca halvparten av nan sine, min drikker kun hipp, og bruker 1 pakke på 3 dager ca. Den smaker iallefall best av alle erstatningstypene:-) Mine gutter gulpet også av alle untatt hipp.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Hos oss er hipp også favoritten.. Jenta er mest fornøyd med den i forhold til mageproblemer og gulping. Men, lukten er heller ikke så grusom som de andre. Vi er superfornøyde i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå