Gå til innhold

Uff dette navn valget, jeg hadde bestemt meg men er nå veldig i tvil????

Anbefalte innlegg

Har hatt et innlegg her ang jente navn, vi hadde valgt Johanne + et til,

men nå er jeg itvil, har tre navn som jeg vil bruke(ikke sammen da)

Johanne (oppkalt etter olderfaren sin, som jeg har

veldig gode minner om, dette hadde vi bestemt for 6 år siden hvis det var en jente i magen , men det var en gutt)

Emma (veit det populært men liker det så godt)

Sofie og Mina

noen som kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Johanne er et helt greit klassisk navn som alltid vil holde seg.

Emma er et overbrukt poppisnavn som ikke har noe ved seg.

Sofie er også veldig mye brukt, men greit nok.

Mina er puslete og glir veldig inn i mengden av motenavnene nå, korte navn som slutter på -a. Det høres nesten ut som halvparten av alle jenter heter det samme mer eller mindre.

Annonse

1. Plass - Emma Johanne !! Nydelig navnekombinasjon. Spiller ingen rolle om Emma er mye brukt, for det er bare helt nydelig!

2. Plass - Mina Johanne. Synes også dette var kjempefint! Ser for meg en nydelig liten jente :)

3. Plass - Sofie Johanne - Fint dette navnet også, synes kombinasjonen av de to navna over var penere enn denne, derfor havner denne på 3 plass.

Annonse

Takker jenter, veit ikke heilt om me skal ha Johanne som 2 navn, men det har vært favorit navnet mitt siden jeg gikk gravid med puddingen.

Men har i det siste blitt veldig i tvil, emma johanne var ikke så dumt men liker emma sofie også, nei det er ikke lett :)

Emma, Emma, Emma! :D Det er så nydelig :D

Emma Josephine

Emma Josefine

Emma Tomine

Emma Caroline

Emma Johanne

Emma Sophie

Emma Sophia

Hannah Sophie

Emma Isabella

Emma Isabelle

Emma Nicoline

Emma Olivia

Emma Celine

Mina er jeg ikke så glad i. Det er søtt, men ikke noe mer.. Det gir meg ikke så mye, på en måte.. :/ Sofie er pent, men det har allikevel aldri vært blant mine favoritter. Johanne er pent greit som 2.fornavn.

Hva med Sofie Johanne? :) Kjenner ei som heter det..

Liker både Johanne og Hanna, to flotte stødige navn.

Ville styrt unna Emma, Sofie og Mina- de er altfor poppis og lettvektere i forhold!

Hanna Sofie kanskje, hvis du gjerne vil ha to navn?

De to guttene mine har bare et navn, men har liksom bestemt meg at evt jente skal ha to navn, veit ikke hvorfor.

Kanskje for at jeg selv har to navn, veit ikkje.

Synes dette er riktig vansklig, veit at emma og de navna er veldig poppis,(men likte de navna leeeeenge før de ar populære)

Hanna Sofie var ikke dumt forslag, ikke tenkt på den løsningen.

Har tenkt på maren sofie en gang , (men min mann er bergenser så da blir det navnet feil utalt i forhold til meg og han hihihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...