Gå til innhold

flakker med hode side til side innen han sovner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Innen sønnen min faller i søvn flakker han med hodet,hårdt, side til side under ganske lang tid. Da er det ikke noe som kan stoppe det, hva jeg enn gjør. Noen som har det likt eller noen som vet hvorfør han gjør sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! slik gjør min lille gutt også.. Er ikke akkurat når han sovner, men enten litt før han våkner eller midt i når han såver..

Jeg vet ikke hvorfor han gjør det.. Så dette lurer jeg også litt på :P

Skrevet

He he akkurat sånn her også. Han liker og ha noe inntil ansiktet sitt, så han ligger oppå en liten dyne også, så har jeg et lite teppe rundt hode slik at dyne går litt oppover så graver han hode inn, frem og tilbake... hehe alltid før han sovner eller rett før han våkner :)

Skrevet

her også. veldig frustrerende når hun har mistet sutten om natta og jeg fomler etter munnen hennes i halvsøvne i et ellers ganske så mørkt rom. her gjør hun det også en del under amming, noe som er enda mer frustrerende. vet ikke hvorfor hun gjør det.....

Skrevet

Sånn gjør alle spedbarn tror jeg. Tror de er på desperat leting etter noe å sutte på eller noe, ser sånn ut i alle fall! :)

Skrevet

Min sønn hadde en periode han gjorde dette. Viste seg at han hadde ørebetennelse, hadde ingen feber, men var forkjølet.

Skrevet

Vår gutt gjør dette også! Har gjort det helt fra starten! I boken til Gro Nylander mener jeg hun beskriver som at de "rister av seg dagen" nesten som om de sier nei de vil ikke mer!

Jeg har alltid hatt behov for å gni føttene mot hverandre i en rytme når jeg skal sovne - ser at gutten vår beveger hodet i en fast rytme når han gjør det og tenker at det kanskje kan være at han syns det er søvndyssende på samme måte som jeg gjør med føttene mine!

Tror ikke det finnes noe fasit svar og så lenge de ikke gråter og likevel sovner av det er det vel bare en av livets små uforklarlige men søte elementer!

Skrevet

Babyene liker å ha noe mot nesen/ansiktet når de skal sove. Gutten vår sover oppå en dyne som vi bygger opp litt på sidene. Han vrir seg mange!! ganger fra side til side før han slår seg til ro med nesen mot dyneflippen. Han har og en koseklut i sengen.

Skrevet

Sånn gjør veslefrøkna her og. Jeg vet at hun er SKIKKELIG trøtt når jeg legger henne ned og hun kontant tar hodet til den ene siden og sovner. men som regel virrer hodet fram og tilbake en stund. hvis hun ikke gjør det er hun ofte ikke trøtt nok til å sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...