Pinguspire Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Har dere noen erfaringer med pergotime? Skal begynne neste pp, så snart tr finner det passe å dukke opp...
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 jeg gikk på det forrige pp, denne pp bestemte jeg meg for å ikke ta det da jeg fikk TR av mg selv! skal jo hvirke i en pause mnd også har jeg hørt... Jeg synes ikke at pergoen var så ille, det verste for meg var provera tablettene jeg måtte ta først for å få en TR. Bare å spørre hvis du lurer på noe:) Lykke til!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Har gått på 3 doble pergokurer, siste kur i oktober! Har hatt en pause på 3 mnd nå. Dersom det ikke klaffer nå denne runden heller skal jeg begynne på trippel pergo i februar! Håper jeg slipper det... Nå som jeg ikke går på pergo har jeg prøvd bidronninggele og wild yam denne pp`n. Wild yam må nemlig ikke brukes når man går på pergo, så krysser fingrene og håper på ett lite mirakel nå Lykke til da Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå