Gå til innhold

Går dere ned i vekt selv om dere ikke ammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir det omtrent håpløst når man har flaskebarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammet i 2 måneder uten å gå ned en kilo!

Driver å avslutter ammingen nå, så kan egentlig ikke svare på spørsmålet ditt. Men når man ikke ammer kan man i hvert fall spise som man vil, evt slanke seg litt dersom det trengs...

Skrevet

Jeg gikk ned rett etter sykehuset og første uken hjemme, deretter sto det stille ja. Kreves nok litt mer innsats..

Skrevet

Eg gjekk ned nokre kilo mens eg amma, men dei kom nesten tilbake no i jula:O( Eg passer litt på ka eg et o.l. så no er eg på veg ned igjen. Er jo i aktivitet med beibien heile dagen om ein ammer eller ikkje, prøver å utnytte det litt. Eg prøver å ta med beibien i litt styrke-øvelser, ho storkoser seg!

Skrevet

Jeg har aldri ammet fullt og dette er mitt første barn så jeg har ikke noe å sammenligne med. Vekta gikk fort ned de første ukene etter det har det stått stille. Jeg har begynt og trene en del og spiser sunt, så vekt er på vei nedover igjen nå. Ei venninne ammer fullt og hun har gått ned mye... tynnere enn før hun fikk barnet, men jeg vet jo ikke om det er bare slik hun er...

Skrevet

Har ikke gått ned noe siden fødsel... selv om jeg spiser sunnere og mosjonerer mer. Nå må jeg bare samle sammen viljestyrke til å spise enda enda sunnere og trene enda enda mer... sukk.

Skrevet

Hvor mange kg har dere gått opp da? Skjønner jeg nok må gjøre en ekstra innsats i tiden framover.....

Skrevet

Jeg har ikke ammet siden uke 3 og har gått ned masse. Har nå under 7kg igjen av 35kg.

Det går jo ikke automatisk av. Jeg trener jevnlig og går tur med vogna så ofte jeg kan.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til. Jeg ammer ikke, og det går ikke et kilo av heller. Det er så irriterende. Jeg veier nesten mer nå etter fødsel enn før fødsel, går det an.

Skrevet

hm, si ikke det .

Jeg la på meg 11 kg og hadde mista 5 kg når jeg kom fra sykehuset, jeg amma i 2 uker og gikk ned ytterligere 2-3 kg. Slutta å amme når piraten var 3 uker og gikk etter det ned de siste kg og veier nå 1-2 kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid.

Det er klart jula ødela litt for meg, men jeg er nede igjen nå. Holder kg ved like med pilates og trilling.

Prøver å unnga fristelser som ligger i skapet i form av sjokis og slikt, men noen dager bare må jeg spise sjokis. da prøver jeg å trene mer eller justere på andre måter. Nå høres jeg ut som en vill og gal slanker, men det er jeg ikke. joggebukse og sjokis er det beste jeg vet :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg ammer ikke, men må pumpe hver tredje/fjerde time siden jeg har så mye melk og ungen ikke vil ta puppen. Gikk ned til vanlig vekt fire dager etter fødsel =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...