Gå til innhold

Dette ullundertøyet fra cubus med bomull på innsiden og ull på utsiden. Er det like varmt som vanlig ullundertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De hadde salg på det her, og de kjentes egentlig ganske gode ut, men er det noen som har erfaringer med denne typen?

Skrevet

Så lenge det er bomull på innsiden blir det som å å bruke bomullsundertøy under vanlig ull. Dvs mye av de gode egenskapene til ulla ved å holde varmen selv når en svetter forsvinner.

Et greit alternativ for de som ikke tåler ulle, men hadde ellers styrt unna.

Skrevet

Det er kanskje litt varmere, men det har ingen funksjon og en kan like godt brukte vanlig bomull.

Skrevet

Dette stemmer jo ikke!

bomullen er vevd inn i ullen på en måte som gjør at ullens egenskaper blir beholdt. Gutten min er atpisk om kan bare bruke dette, JOHA har også en type ull hvor bomullen er ved inn slik at dem ikke får ull direkte på kroppen.

Har spurt produsenten og fikk dette som svar.

Skrevet

Dersom barnet ditt tåler ull mot huden ville jeg valgt å kjøpe produkter som også har ull innerst. Barna mine har noe fra JOHA som har bomull innerst, og det stemmer som hun over her sier, det er bedre enn vanlig bomull innerst. Produkter med bomull innerst bruker vi når det er mindre kaldt enn nå.

Skrevet

Jeg ruker kun det med bomull vevd inn og er kjempefornøyd. Brukte det til eldste når han var baby og. Er mye varmere enn bare bomull, og har ullens goe egenskaper uten at det klør..

Skrevet

Mine barn blir klamme med det ulltøyet med bomull i. Spesielt på han eldste som er varm av seg. Men ellers så er min erfaring at det fra Joha er bedre enn det fra Cubus.

Likevel, ren ull er best.

Skrevet

Jeg testet det på min yngste datter når hun sov, en natt med blandings og en natt med ren ull.....hun var helt klart varmest med ren ull.....deilig og varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...