Gjest Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Håper noen kan svare meg... Jeg har hatt 2 spontanaborter, begge hvor jeg testet at jeg var gravid allerede en uke etter eggløsning. Begge gangene endte det i SA tidlig og jeg rakk aldri å få noen særlige symptomer på graviditet. Nå har jeg hatt veldig, veldig ømme bryster i en uke, selv om det er litt mindre ømt i dag. Bruker ikke engang ha ømme bryster ved menstruasjon. Er veldig kvalm og litt svimmel, og har fått masse helt hvitt uflod, noe jeg ikke har til vanlig. Er ikke helt "on" på datoene, men tror jeg skal ha menstruasjon torsdag den 21.januar. Ikke merket noe til pms, noe jeg bruker å kjenne. Har tatt flere tester(nysgjerrig), senest en i ettermiddag. Alle negative. Siden testene har slått ut positiv veldig tidlig de andre gangene, burde den ikke gjøre det denne gangen også? Noen som vet? Erfaringer?
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Høres litt ut som meg :-) les min tekst ovenfor...
Plutselig_gravid Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Neida, ikke nødvendigvis Jeg har testet både sent positivt og tidlig positivt. Ulike graviditeter gir ulike mengder hcg, egget kan bruke kort/lang tid på å feste seg i livmoren osv.
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Dette var gode nyheter - håper du har fantastisk rett! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå