Gå til innhold

Når de slutter med body....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva i all verden har dere på barna da? De fleste bodyer går vel bare opp til 92? Har dere underskjorte og truse på da? Hva når det er vinter og man tidligere hadde på de ullbody?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker genser - det finnes jo mange gode todelte sett i ull nå på vinteren.

Skrevet

Bruker tynn langermet ulltrøye og ullstilongs/strømpebukse under klærne.

Skrevet

Det er ikke noe problem å få tak i body opp til str 98. Men det bruker jo mini nå, på 17mnd.... Jeg vil ha større body'er!

Skrevet

Nøstebarn har bodyer opp til str 140, om jeg ikke husker feil! De har også bodyer opp til str 98/104 mange steder.

Skrevet

Vi sluttet med body rundt ett års alder. Det er enklest siden han stelles stående, og synes heller ikke han har behov for body for å være varm. Innendørs gjør det jo ingenting om det ikke er tett i overgangen mellom bukse og genser, der er det jo så varmt. Og skal vi ut på vinteren har han på seg strømpebukse/stilongs og den er så høy at den kan dras over genseren, så han er god og varm.

Skrevet

Vi sluttet med body til storesøster da hun var 2 år og ikke brukte bleie lengre. Gikk over til trøye og genser; null problem ;)

Skrevet

var på babyshop i går, og da så jeg body i str 110...

Skrevet

eg har på dei t-skjorte/truse/strømpebukse. også genser og bukse utenpå.

• 3 uker senere...
Skrevet

Om ein ynskje å bruke body på vinteren, så har nøstebarn bodyar opp til str 140 (7-9/10år).

Skrevet

Jenta mi er 18 mnd og jeg har ingen planer om å slutte med body med det første. Jeg synes body er genialt og vil fortsette å bruke det til bleieslutt. Men det er alt for lite bodyer i str 92 +++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...