Gå til innhold

Vært hos legen idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært hos legen idag. Ikke svangerskaps-kontroll, men fordi jeg mistet sist og er skit nervøs for at det skal skje igjen. Hadde MA sist, og liv redd for at jeg går rundt med et dødt forter i magen igjen....

Uansett, fikk rekvisisjon til UL, skal ringe å bestille i morgen tidlig.

Fikk også en 20% sykemelding, legen hadde lyst til å gi meg mer, men jeg ønsker å starte med 20% og se hvordan det går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du har en lege som tar deg på alvor. :)

Lykke til på ul.. Det går nok kjempefint!!:)

Skrevet

Jeg har 20 % og syns det fungerer svært godt. Jobber 10 til 16 i stedenfor 08.30 til 16. Da kan jeg ta en rolig morgen og ikke stresse.

Skrevet

Mannen, guttungen og jeg pleier å kjøre inn til jobb sammen siden vi jobber på samme sted og guttungen går i ansattbarnehage der.

Siden vi har ca 22 km til jobb, og man må skifte x antall gangen dersom man tar buss kommer jeg til å jobbe mandag, tirsdag, torsdag og fredag, og sove onsdag

Skrevet

Hei :)

Gratulerer med den lille!

Vil bare si at jeg er endelig selv gravid, og det går bra. Men legene passer godt på fordi jeg har hatt ME ganske lenge og har nå rehab-penger. Er i en litt heldigere jobbsituasjon siden jeg kan gå til og fra som jeg vil, men anbefale å reise til jobb hver dag og heller sløve der før du begynner (og prøve å legge deg litt før på kvelden). En dag soving i uka gjør ikke opp for fire med mindre søvn, etter min erfaring.

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg tror det skal gå bra, jeg. Skal jo ikke jobbe 4 dager i strekk.

Blir J J F J J F F

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...