Gå til innhold

Tips til god og lettvin lunsj når man får flere venninner på besøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil lage noe som er knallgodt, men samtidig ganske enkelt. så jeg ikke må stresse og styre altfor mye....

Fortsetter under...

Skrevet

Ja det lurer jeg også på faktisk:) Kom med flere tips

Skrevet

Nachos med salsa, lasagne med salat, kyllingsalat med hvitløkdressing og rundstykker, nystekte rundstykker med diverse pålegg, omelett med salat, ostesuffle med salat og hvitløksbaguetter, en eller annen pai med salat!

Ja, valgene er uendelige, hehe ;)

Skrevet

Tapasretter er alltid en slager..søk på tapas på matprat, jeg gidder ikke skrive opp alt;)

Annonse

Skrevet

En god kyllingssalat med rundstykker til (enten hjemmelaget eller noen gode halvstekte fra en butikk med litt utvalg). Hvis du har i bønner og avocado så blir salaten mettende også. Ha gjerne en del tilbehør som fetaost, oliven, valnøtter, pinjekjerner osv, samt en hjemmelaget dressing.

Skrevet

Jeg hadde veninner på lunch en dag her for litt siden.

Jeg serverte

Spekeskinke, eggerøre, litt forskjellige oster, baguetter,oppdelt frukt og en salat med paprika, løk, ruccola, hjertesalat, tomat og agurk.

Til drikke hadde jeg appelsin/eplejuice og isvann

Skrevet

pai med egg, cottagecheese og masse godt, f.eks bacon, broccoli, rødløk og paprika med tomatskiver og litt hvitost på toppen.

Skrevet

Minibaguetter fylt med skinke og purresalat ( blander masjones og rømme, salt og pepper, samt skinke og finhakket purre)

Ha ost på toppen og gratiner i ovnen.

Server med salat og dressing

KJempegodt!! :-)

Ellers:

pastasalat

salater av ulike slag

Gryterett med ris og salat

Lefser med skinke eller røkelaks og en god dressing med salat

Quesedillas med salat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...