Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Vil lage noe som er knallgodt, men samtidig ganske enkelt. så jeg ikke må stresse og styre altfor mye....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Ja det lurer jeg også på faktisk:) Kom med flere tips
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Nachos med salsa, lasagne med salat, kyllingsalat med hvitløkdressing og rundstykker, nystekte rundstykker med diverse pålegg, omelett med salat, ostesuffle med salat og hvitløksbaguetter, en eller annen pai med salat! Ja, valgene er uendelige, hehe
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Tapasretter er alltid en slager..søk på tapas på matprat, jeg gidder ikke skrive opp alt;)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 En god kyllingssalat med rundstykker til (enten hjemmelaget eller noen gode halvstekte fra en butikk med litt utvalg). Hvis du har i bønner og avocado så blir salaten mettende også. Ha gjerne en del tilbehør som fetaost, oliven, valnøtter, pinjekjerner osv, samt en hjemmelaget dressing.
Lillesnuppis Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Jeg hadde veninner på lunch en dag her for litt siden. Jeg serverte Spekeskinke, eggerøre, litt forskjellige oster, baguetter,oppdelt frukt og en salat med paprika, løk, ruccola, hjertesalat, tomat og agurk. Til drikke hadde jeg appelsin/eplejuice og isvann
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 pai med egg, cottagecheese og masse godt, f.eks bacon, broccoli, rødløk og paprika med tomatskiver og litt hvitost på toppen.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 Minibaguetter fylt med skinke og purresalat ( blander masjones og rømme, salt og pepper, samt skinke og finhakket purre) Ha ost på toppen og gratiner i ovnen. Server med salat og dressing KJempegodt!! :-) Ellers: pastasalat salater av ulike slag Gryterett med ris og salat Lefser med skinke eller røkelaks og en god dressing med salat Quesedillas med salat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå