Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om knut olav jeg digger det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver for seg er de begge brukbare, men kombinasjonsmessig har du vært heldigere før.

Skrevet

Olav er tøft, Knut har merkelig klang..

Skrevet

Jeg får veldig gode assosiasjoner til det. To fine navn som passer godt sammen etter min mening. Knall!

Skrevet

Jeg syns Knut og Olav er to knallsterke navn som står best alene. Sammen slår de hverandre ihjel.

Skrevet

Knut Olav er kjempefint! Faren min heter det, og broren til ei venninne.

Vi kunne vurdert det selv, men overlater til broren min å gi navnet i arv til sin eventuelle sønn.

Skrevet

To flotte navn hver for seg. Og bare hver for seg....

Skrevet

Flotte navn, men kanskje litt tungt sammen?

Skrevet

Er ikke så glad i dobbeltnavn, men Knut Olav er en grei klassiker.

Skrevet

Selv om jeg personlig kan styre meg for navnet Knut, syns jeg de sammen er et fint, klassisk norsk navn. Sannsynligvis forholdsvis få som heter det også, noe som er et pluss.

Skrevet

Jeg liker det ikke.

Skrevet

Er ikke så stor fan av dobbelt navn, men hver for seg er de kjempeflotte. Dersom du iker dobbeltnavn er det en av de beste kombinasjonene jeg har hørt.

Skrevet

Min førstefødte heter Knut Olav :-) Han er 21 år nå og han kler navnet sitt :-) Jordnær friluftsgutt! En periode på barneskolen og delvis på ungdomstrinnet gikk han som KnutO blandt sine venner, men nå bruker så og si alle begge navna.

Skrevet

Syns Olav er kult og et sterkt navn, men liker ikke Knut og ikke kombinasjonen.

Skrevet

Om det er oppkalling er det helt greit:)

Skrevet

Jeg er ikke veldig fan,bestefaren min som desverre er død het knut og den andre bestefaren min heter Anders Olav..så det navnet hadde vært topp for videreføring av min slekt..men jeg personlig liker spanske navn;)

Skrevet

Ikke fan av dobbeltnavn i det hele tatt og Knut Olav er litt "gubbete" etter min mening. Olav er greit nok alenen, men ikke min favoritt! Det er jo et staut gammelt norsk navn da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...