Gå til innhold

Sykt hvor mange småbeskymringer jeg går å tenker på om dagen....

Anbefalte innlegg

Må skifte til sportsdelen...stakkars ligger trøkka i baggen enda...men er så redd for det skal bli så kaldt(har emmaljunga cangaroo med forovervendt sportsdel) Så var det søvnen da...beskymra for han får for lite søvn på dagtid, men han nekter jo å sove lenger enn30 min når han legges!! Prøver også iherdig å få han til å like middag (poteter og gulerøtter), men han nekter og brekker seg! Har igrunnen lagt det litt på is inntil videre..

For ikke å snakke om det faktum at jeg skal ut i arbeid om ikke så alt for lenge (ok...ikke før 1aug..men likevel) GRUER MEG!! Kommer til å være SLITEN når dagen er omme tenker jeg. Så får jeg jo knapt nok sett lillegutt... :-(...

Alle beskymringer som dukka opp når lille karen min ble født...ikke bare bare å bli mamma!! ;-)

Hva går dere å beskymrer dere over?

Fortsetter under...

Det jeg gruer meg til er å starte på jobben, tenker mye på det.. Skulle ønske vi ikke hadde lån, da kunne jeg ha tatt permisjon uten lønn, eller noe, men lånet blir ikke borte så må nok tilbake på jobb når den tiden kommer(mai eller etter ferien).

Så til dine tanker: er blitt mildere nå, så han kommer nok ikke til å fryse. Ha et ekstra teppe over lammeullen om du har det. og voksiposen.

Om du ammer, har du blandet det i maten? Har hørt at det ofte hjelper-er en kjent smak/lukt.

Sover han nok om natta så trenger han vel ikke sove lengre på dagen, min sover ikke hver dag så mye på dagen heller.

Ja det er mange bekymringer nå. Har ikke grå hår ennå men det er en fare for at de kommer snart hehe..

Jeg bekymrer meg mest for maten og amming. Er hele tiden i tvil om han får nok mat, syns han spiser så lite. Men han ligger på sin kurve så alt er egentlig bra.

Jeg gruer meg og veldig til å begynne å jobbe, har ikke lyst i det hele tatt.

Men i bunn og grunn så har nok babyene våres det veldig bra, vi prøver jo hele tiden å gjøre alt riktig og det aller beste vi kan. :)

Vi har også måttet bytte til sportsvogndelen siden tassen har vpkst ut av bagen. Har TFK. Han elsker jo å få sett litt mer av verden :) Og når han sover legger jeg jo han helt ned og pakker posen godt rundt han, men så klart...en bag er jo likevel lunere.

Tassen her likte heller ikke middagsmos i begynnelsen. Men da jeg blandet litt eplemos (kokt eple) i maten, gled det ned på høykant :) For da smakte det litt mer søtt. Og de er jo vant til ganske søt melk fra før :) Kanskje et lite tips å prøve? Nå spiser han all slags middag uten eple :)

Har jobbet et par uker nå mens pappaen har hatt permisjon. Og ja... man ser jo altfor lite av de små i løpet av dagen da!!!! Det blir trist når man begynner å jobbe for fullt igjen ja. Lurer litt på om jeg skal begynne i redusert stilling de første månedene slik at jeg kan ha en kosedag i uka hjemme med tassen :)

Ellers har jeg i grunn ikke så mange bekymringer :) Er vel mest om vi får barnehageplass eller ikke det... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...