Gjest Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Noen som er kjent i Barcelona-området og kan anbefale en av disse badebyene?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 *Phu* Trodde du skulle spørre om hvilket navn du burde velge, og hvilket som var finest.. Har ikke vært i Barcelona, så kan nok ikke hjelpe deg.. Hehe
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Jeg er meget traust og tradisjonell når det gjelder navnevalg, heldigvis:)
Miss Foster Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Har bodd i Barcelona og vært i Sitges. Det er en nydelig liten strandby, men er jo mest kjent i Spania for å være "homse"byen da )
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Ja, det leste jeg:) Tror du det passer som reisemål for 2-3 familier med småbarn?
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 hallo har bodd i barcelona i 5 år ,da jeg opprinnelig er Spansk Sitges er en fin liten by typisk dyr og homse by. Calafell,castelldefels,Garraf kunne ramsa opp en del. Dra innom voks museet veldig fint ,Tibidabo tar du heisen opp hele brygga og opp dit .Så ser du hele Barcelona. Montjuic fontenen mitt i Barcelona på lørdags kveld da er den vakker men masse lys ,og vannet beveger seg etter musikken de spiller,vannet er farget. Nå ja var ikke alt dette du spurte om men :-) Men Garraf er veldig pent :-)
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Takk for svar! Er Garaff en ferieby? Er det dyrere i Sitges enn i de andre badebyene?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 var i calafell for noen år siden. Veldig ok sted. Er også en stor fornøyelsespark ikke så langt unna. Som også har et badeland hvis slikt frister.
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Takk for svar! Gidder du skrive litt mer om Calafell? Mat, strender, butikker, priser osv.
eggstokk Skrevet 21. januar 2010 #11 Skrevet 21. januar 2010 Har vert to ganger i Calafell, likte meg kjempe godt der. Lite koselig plass. Er ikke mange butikker der. Noen få gode restauranter. Likte spesielt godt den Indiske. Noen få koselige puber. Don Corbaton laget gode drinker selv om de måtte slå opp i oppskriftsboka på noen av dem. ....hehe... Sitges er byen jeg ville valgt. Var innom der begge gangene vi bodde i Calafell. Mye koseligere, mange flere gater, restauranter, puber og butikker. Der kunne man virkelig shoppe, mye flott kunst bl.a. Calafell sentrum blir man kjent med på et par timer, mens i Sitges kan man oppdage noe nytt etter flere runder i byen. Lykke til med reisen.
Miss Foster Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 Mitt favorittsted da jeg bodde i Barcelona var Montserrat. Hver gang jeg ble lei alt bråket i BCN (mopeder og biltuting) dro jeg ut dit for å nyte stillheten ) En fin plass å dra til på dagstur når man blir lei av stranda )
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #13 Skrevet 31. januar 2010 Æsj, så ikke innlegget ditt eggstokk, og nå har vi bestilit i Calafell. Ja, ja, håper det blir bra. Flere som har vært der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå