Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det noen her som med jevne mellomrom føler seg som en dårlig mor? Av og til føles alt bare som et slit, dagene og nettene uendelig lange, og jeg har bare lyst til å dra fra barn, mann og hele greia! Jeg har aldri angret på at jeg fikk barn, men jeg har problemer med hjemmeværende-tilværelsen og det å skulle være husmor. Det gjør meg deppa og umotivert, av og til så mye at jeg bare vil bli i senga (det kan jeg jo aldri uansett). Bare et hjertesukk fra sliten mor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141301135-d%C3%A5rlig-mor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Del Skrevet 28. mars 2010 Huff stakkars deg, høres ut som du trenger bare en lang ferie eller en langweeken uten barn slik at du får tatt deg inn. Jeg har akkurat hvert det samme, men jeg trengte bare tid inn i mellom bare for meg selg. Jeg driver med hester og har gjort det de siste 15 årene, føler selv at det var et stort nedelag når jeg måtte selge unna mange av hestene mine etter jeg fikk et gutt. Men nå begynner han snart å bli to år og ikke kreve like mye av meg som tidligere og jeg endelig kunnet starte endel igjen med hestene mine. Det var det som skulle till at jeg fikk tilbake en del livsgnisten, men har lang vei igjen å gå. Jeg har mange ganger tenkt at jeg ikke var en godt mor men har konkludert med det nå i ettertid at jeg bare var hvert for store forandringer og at jeg var så sliten at jeg ikke klarte mer. Men jeg er ikke noe dårlig mor fordi og det er ikke du heller. Kan du ikke prøve å gå deg en tur eller noe når din man kommer hjem ifra arbeid? Bare komme deg ut litt eller legge deg ned litt, tenkt på deg selv. Det er lov til det innimellom slagene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141301135-d%C3%A5rlig-mor/#findComment-141652546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå