Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Trenger litt repitisjon:) Kål, løk, brokkoli, sterke krydder er det jeg husker på. Hva med sjokolade, brus og sukker? Synes å huske at det ikke er så bra det heller?
Dobbelt prinsessemamma Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Barn er forskjellige, så alt dette kan gi vondt i magen, men det vanligste er jo det første du nevner. Og erter og løk. Alt som kan gi deg luft i magen kan gi babyen luft i magen. Vesla mi tålte ikke noen form for løk, dvs vanlig løk, hvitløk, gressløk, purrelør m.m. Kål og erter turte jeg ikke prøve, og tør fortsatt ikke...
_Løvemamma_ Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 I tillegg til det du nevner så har jeg hørt at melk, mandler, grønne epler og kaffe (koffein) ofter gir babyer magetrøbbel. Har du prøvd ammete eller fenikkelte?
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har ikke prøvd å spise alt dette enda, og det jeg har prøvd, har ikke gitt ham vondt. Jeg har spist litt løk og brokkoli, og det gikk greit. De andre reagerte heller ikke noe spesielt, så jeg kommer til å fortsette å prøve. Synes bare det er greit å vite hva som kan resultere i magevondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå