Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet i forrige uke da jeg var 11+4 dager. Fosteret hadde sluttet og vokse i uke 9 trudde de.

Når jeg er inne på sidene "mistet, gravid på ny", ser jeg at mange blir gravide kort tid etter.

Nå er det jo ikke slik at vi kan gå på soverommet å fikse dette selv:-) Så jeg lurte på om noen har erfaring med ivf/icsi etter missed abortion/ SA? Man har så mange spørsmål etter en sånn opplevelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Eit lite oppmuntringssvar - me vart gravide på 3.innsett, men MA i veke 8. Legen fokuserte veldig på at eg KUNNE bli gravid - og på neste innsett gjekk det bra igjen - tvillingane er no 2 år. Når me no gjekk igang med søskenforsøk klaffa det på 1.forsøk, så ikkje mist motet - du KAN bli gravid og det kan veldig fort klaffe på neste forsøk! Dette med MA/SA er som regel heilt tilfeldig!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrene ord! Legen min og syns det var bra at jeg kan bli gravid, og at denne aborten ikke hadde noe med min kropp å gjøre.

Men hvor lenge ventet dere til dere satte igang igjen? Det sies så mye forskjellig om når kroppen er klar igjen...

Skrevet

Jeg hadde egguttak allerede 2 mnd etter at jeg mistet. Var på UL 10 dager etter at jeg aborterte for å sjekke at alt så greit ut.

Skrevet

jeg var på ul 7 dager etter ca, jeg mistet i aug i fjor og hadde innsett i nov. hadde en mens etter den mensen som kommer etter 6 uker etter en ma/sa. ble litt rotete dette men er i dag 12+1=)

så det jeg egentlig vil si er at, kjør på om du føler for det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...