ønskerflere Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Neida tanta kom hun, 1 dag forsinka. Så er ikke noe som spirer i magen min nå:-( Så har i dag vært hos gynekolog og tatt hormonprøve, prøve på celleforandring(siden den jeg tok sist var mislykket) samt fått henvisning til HSG.(har jo tatt 1 hastekeisersnitt så er nok en god ide først som sist.) Så nå etter noen dager med VELDIG tungt humør og en god del tårer og bitre tanker. Så er det nå opp med hodet, se fremover og tenk positivt. For gravid SKAL jeg bli igjen, og barn ja det SKAL jeg ha med meg i livet!!! Har også bestemt meg for å skifte klinikk fra storken til CFC. Er det noen som har gjort det og kan tipse meg om noe? Må jeg ta alle prøver på nytt? Bruker det å gå lang tid før det er ledig tid å få en samtale på tlf? Skal ringe dem idag og få bestilt en samtale tenkte jeg.
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Så leit at det ikke gikk Det er tungt, ja, men da høres det jo ut som du er inne på riktig spor med å skifte til legeklinikk, så får du litt mer kontroll på prøvingen. Det er det jeg trøster meg med i dag i alle fall. Har to mislykkede forsøk på Stork nå, og har kun tatt de få "obligatoriske prøvene" før deres opplegg, så det føles greit at jeg har bestemt meg for å bli undersøkt nærmere av leger nå... Lykke til videre!
ønskerflere Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 Ja det er tungt:-( Så det ikke hadde lykkes for deg heller denne gangen:-( Men vi får fortsette med friskt mot. Skriver dagbok som jeg har tenkt mitt fremtidige barn skal få lese når han/hun er voksen nok og da er det jo litt av en vei å lese om som mamma har gått:-) Jeg har hatt en veldig effektiv time er nå og fikset samtale med CFC samt fått time på lokale sykehuset for HSG i neste uke, selv om ikke henvisningen var kommet frem så satte hun opp meg på time. JIPPIE-det finnes mennesket med massevis av medfølelser og empati i verden ennå og det fikk hun også vite denne flotte dama jeg snakka med. Lykke til du også. Håper du får kontroll på alt og lykkes snart med en spire i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå