Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Jeg tester fortsatt negativt. Jeg er fortsatt kvalm, svimmel, ekstremt ømme pupper, oppblåsthet og kjenner stikkinger og murringer i underlivet, som ikke er mensensmerter.(særlig når jeg ligger på magen så "protesterer" underlivet?!?!?!?) Pleier få mensensmerter et par dager før TR så håper jo på en positiv test snart. Gubben går rundt og veit ikke helt hva han skal tro. Jeg går rundt og bare er tussete. IKM er torsdag. Nå vil jeg bare ha svar på hva som skjer med kroppen min, uansett om det er en spire der eller ikke. Har virkelig aldri hatt det sånn før. Som om jeg er opblåst under skambenet. Kanskje jeg bare innbiler meg ting. Noen som har vært gravide og opplevd det samme??
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Har opplevd det samme som deg flere ganger, dessverre uten at jeg har vært gravid - så har kommet frem til at det må være pms symptomer - det er helt likt graviditetssymptomer dessverre. Men, jeg krysser fingrene for at du er en av dem som tester sent på hcg - så krysser fingrene for at du er gravid og at du får en positiv test etter IKM Lykke til Klem
-68mamma Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Hvis du ikke har IKM før om to dager så kan du vel strengt tatt ikke forvente å bli helt sikker før da, tror jeg. Du kan innbille deg alle disse symptomene (du ville langtfra vært den første her inne...) men du kan jo også meget mulig være gravid!! La oss håpe det siste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå