#lela# Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Tenker på den bagen til å frakte vogna i på flyet.
heletove Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Strålende fornøyd! Du pakker vognen inn og sikrer den mot skade. For at SAS og Norwegian skal erstatte vogner tror jeg faktisk du må ha pakket den inn i en sånn, men det er jeg ikke 10% sikker på.
heletove Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Emmaljunga City Cross (med city bag for tiden). Pakket alt av pose, dyne, kluter og leker som frøkna skulle ha med oppi bagen og sendte den av sted :-)
mamma-T Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Har vært kjempefornøyd med den, brukte den på reiser innenlands og utenlands. Har også emmaljunga city cross.
heletove Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Tror ikke det har noe og si hvordan type vogn du har, prampacken er som en stor "koffert". Emmaljunga city cross er jo er stor vogn, og når den får plass så vil jeg tro at en trehjuling går problemfritt. Om du er usikker kan du jo bare ta med vogna i butikken og prøve :-)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 http://prampack.no/no/2 sjekk ut denne angående pakking av vognene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå