bringebærsnipp Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 6+0 på vei og termin 16 sept foreløpig, men tror nok den er litt senere. har nemlig litt sen eggløsning, men vi får se på ultralyden i uke 17. SOM FØLES SÅÅÅÅÅ LENGE TIL!! ;P Gleder meg til uke 14, da skal jeg til legen og høre på hjertet <3 Nå skal jeg ringe å bestille time hos jordmor, men gruer meg til det jeg. hører så mye skrekkhistorier om grusomme jordmødre. men de kan da ikke alle være slik? he he....
kmne+ida+sara Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Å nei, du må ikke grue deg til jordmor!!! Jeg har bare vært borti helt fantastiske jordmødre!!! Hun jeg gikk til kontroll hos med førstemann var bare så nydelig, snill og tålmodig. Og de fem jordmødrene jeg var i kontakt med på sykehuset i fbm UL og fødsel var også helt supre! Jeg valgte vekk kontroller hos fastlege, fordi jeg heller ville gå til jordmor! Så gled deg du! Og lykke til! (Jeg er forresten bare noen dager før deg, er 6+6 idag, menstermin 10/11-9!)
bringebærsnipp Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 så bra! skal nok få en hyggelig jordmor jeg og håper jeg. da jeg ringte for å bestille time var helsesøster så hyggelig i tlf at jeg fikk lyst å dra ned dit på flekken. Det dumme er nok at man hører som regel bare om de provoserende og "vonde" opplevelsene. var med svigerinna mi til helsestasjon med hennes lille engang fordi ho orka ikke dra dit alene og ho dama som var der var skikkelig hurpete. heldigvis ikke samme helsestasjon som jeg skal til.
Musemor med tre søte små Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Når jeg gikk med guttungen, syntes jeg alltid at jordmor besøkene var koselige, jeg.Hun hadde mye mer tid enn legen, og pratet mer fra et "kvinnelig perspektiv". Ikke noe å grue seg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå