trixieee Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Nå har jeg også bestilt en time på tidlig UL. Jeg fikk time i dag, 19 januar. Det er bare en 40 min til Jeg grugleder meg.. Jeg er (ut i fra min beregnelse) 6+ 2 uker på vei. Håper jeg så indelig får se et bankende hjerte - Det hadde bare vært helt fantastisk. Jeg mistet rundt denne tiden i sommer, så det gjør meg jo ekstar nervøs. Hva har jeg og forvente meg? Noen som vet? Tørr jeg å håpe på et bankende hjerte?? ))"Ultralyd-apparatet" som de skal bruke var hvist litt gammelt, så det gjør det vel ikke bedre.. Da får jeg begynne å bevege på meg, kan jo ikke komme for sent på første UL Ha en fin dag videre, alle sammen:)
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 hei =) veit hvordan du har det der. har hatt 2 SA så fant jeg ut at jeg var gravid igjen. Hadde begynt å blø og fikk time samme dagen jeg ringte gynekologen. Var helt sikker på at jeg hadde min tredje SA men av min store forskrekkelse fant hu det lille trollet =) hjertet slo som bare det og fant ut jeg var da 7+5 antageligvis.. beste opplevelse jeg har hatt noensinne.. det var så utrolig deilig å kunne se at alt var i orden. Gikk det godt hos gynekologen for deg el =)?
Vårgutten-08 <3 Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Håper det gikk bra med deg Jeg skal selv på UL når jeg er 6+3, og håper jeg også får se et bankende hjerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå