Gå til innhold

Noen som har slitt med spotting, og allikevel blitt gravid med prøverør? HJEELP!!

Anbefalte innlegg

Trenger noen solskinnshistorier fra andre som spotter.

Jeg kan spotte noen dager etter mens, og fra rundt el-tid og fram til mens. Livmorslimhinnen og eggene er flotte vedinnsett. Hysteroskopi viste ingenting, og det er ingenting som indikerer at jeg skal ha endo, og har derfor ikke blitt henvist til lap. Tror selv at disse spottingene handler om hormonforstyrrelser, men de forsvinner ikke når jeg tar progesterontilskudd.

Skal ringe Pors på fredag, for å planlegge veien videre. Er redd jeg kaster bort forsøkene mine sålenge det ikke blir noen ordning på dette.

Har begynt hos refleksolog, og vært der etpar ganger. Tar imot alle tips og erfaringer med stor takk;-)

Fortsetter under...

Hei

Jeg har svart(snakket) med deg før.

Jeg og er en spotter som du.

De finner heller ikke noe gale med meg.

Men vet du hva JEG ER GRAVID ;-) Jeg lyktes på det 4 icsi forsøket,har også hatt 1 frys og 1 avbrutt frys.

Skal på ul i morgen er ca 7 uker på vei nå. Har hatt 1 privat ul i uke 5 for jeg spotter ennå av og til men alt hva bra sa de.

Så der er håp for oss også.

Stor klem.

Jeg spottet i maaaange år etter at jeg slutte med p-piller i august 2003. Tok div. prøver hos lege, men fant ikke noe galt. I forbindelse med prøverørsforsøkene gikk jeg på Crinone, og da forsvant spottingen før neg. test. Men i vanlige sykluser var den tilbake igjen.

Da vi bestemte oss for adopsjon, gikk jeg på p-piller igjen noen mnd. for å "senke skuldrene". Likte det ikke noe særlig, og kuttet dem ut. Etter det ble spottingen MYE mindre (bare litt brun utflod 1-2 dager før mens).

...og i høst testet jeg altså pos. etter 6. forsøk :-)

Lykke til!

Tusen takk for svar, jenter, og gratulerer med graviditet:-)

Har tatt opp dette her inne tidligere, men bare må ta det opp igjen, for blir ganske sprø og nedbrutt av det. Mister av og til håpet om å bli gravid pga dette. Blir ekstra oppgitt når progeserontilskudd heller ikke hjelper meg;-( Kjenner spenningen for fredagen begynner å komme. Lurer veldig på om de har en ny løsning på lur;-)

Jeg spotter også gjerne noen dager etter mens, og opptil 4 dager før mens. Desverre ikke blitt gravid enda. Har brukt crinone ved mine forsøk og har ikke spottet før mens da. Var hos Hausken (Arne) til vurdering i november-09. Han mente at denne spottingen kunne være tegn på at det var noe "galt" allerede før eggmodning og eggløsning, og at det kanskje var der problemet lå. Derfor ønsket han å sette meg på p-piller 2 mnd før forsøk og gi meg Cyclogest som progesteronstøtte.

Kan jo være en idè å få en vurdering av en annen lege? Vi betalte 1500,- for en grundig gjennomgang + UL undersøkelse hos Hausken. Hvis du sender kopi av journalen din til Copenhagen Fertility Center (Nordica) gir de deg en gratis og uforpliktende vurdering.

Håper du finner ut av det. Lykke til:o)

Hei!

Ville bare si at jeg har vært plaget med mye spotting, spesielt i perioden fra EL til mensen. De fant aldri ut noe galt med meg. Vi måtte inn til ICSI pga dårlig sædkvalitet hos min mann og vi har i dag to skjønne gutter som vi fikk på første og andre forsøk. Så spottingen hadde tydellig ingenting å si i forhold til sjansen for å bli gravid:))

Masse lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...