Gå til innhold

Søskenhåp for Edvart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-) Det ligger nå på side 3. Ikke fjerna. Ja jeg tok en graviditetstest rugedag 10 (innsettingsdag = rugedag 0), den var snøhvit... Det var muligens litt tidlig, men er vel mest sannsynlig det har gått dårlig nå også. Har akkurat vært og tatt blodprøva nå (rugedag 12), får vel svar på torsdag. Ingen mens enda, det er jo positivt, men crinonen kan jo også utsette den. Skulle hatt den i går. Har vært litt nedpå nå og hatt vanskelig for å sove, alvoret synker liksom inn at dette er/var siste sjanse....

hei:))

ville bare si at jeg fortsetter å krysse fingrene for deg jeg..er jo kjempe positivt at du ikke begynt å blø da:))) har crinone pleid å utsette mens hos deg?

jeg har brukt cyclogest og jeg begynte å blø rd 9 1 ivf...ikke utsatt her ihvertfal og den er sterkere enn crinone også....er jo masse håp igjen da:)

men skjønner jo godt at du følr veldig på alvoret her....xxxxx

Håper virkelig det går bra for deg Søskenhåp for Edvart. Spenningen er til å ta og føle på. Husk å konsentrere på at du kan ha testet for tidlig og at dette absolutt kan gå bra.

Men skjønner ikke helt, må du vente fra tirsdag helt til torsdag for svar på blodprøvene?

Ja, det tar 2 dager fordi de sender bp fra mitt sykehus til Riksen. En gang tok det faktisk 4 dager, da holdt jeg på å tørne ;-) Mulig jeg ringer og maser i morra men det er høyst sannsynlig for tidlig, men kanskje jeg prøver meg rett før kl 15.00

Annonse

Ingen fare, er det i ivf sammenheng og også etter hvert aldersmessig. Det var ei foran oss på flyet hjem fra Gran Canaria nå i januar som lurte på om Edvart hadde vært på ferie med besteforeldrene sine, så når jeg blir tatt for å være bestemor til min egen sønn så er det lite som biter på etter det ;-) For ei stund siden så var det og ei som spurte meg om jeg var 50, så er nå 50+ og bestemor...

Annonse

Rugedag 10 er tidlig å teste ja. Mange som tester positivt etter det:o) Håper virkelig du lykkes nå! Veldig nervepirrende denne ventetiden, nesten umulig å tenke på noe annet. Krysser alt jeg har og sender deg mange håpefulle tanker :o)))

Jeg hadde bare 1 test fra tidligere liggende, og nå venter jeg like greit til jeg får "svart på hvitt" svar fra Riksen. Jeg har aldri sett en positiv grav. test, ikke med Edvart heller, så jeg tror jeg produserer hcg seint.

Så spennende, jeg har aldri opplevd at crinone har utsatt mens, har du opplevd det i naturlig syklus? Jeg håper du er gravid, krysser fingrer og tær!!!!

Jeg nekter å tro at du ser ut som noen bestemor, herregud er det mulig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...