Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i all verden finner en ensfargede strømper med antiskli i str 22+ til gutter??? I den størrelsen finner jeg bare hysteriske farger, striper og mønstre... Til jentene er det masse søtt, men til gutter er det jo bare masse gravemaskiner, fly og tog og psykadeliske mønstre. Hjelp!!!

For ikke å snakke om bodyer- finnes det ikke helt enkle hvite bomullsbodyer i str 92 og 98?

Noen som kan anbefale en butikk eller internettadr?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at Cubus har iallefall bodyer opp til str 92, og Lindex har opp til 98. Om de har hvite enkle der nå aner jeg ikke, for det er altfor lenge siden jeg har vært å kikket:)

Ellers vet jeg at mange ullbodyer kommer i store str og de er tøyelige og fine og varer lenge - og er kjempefine nå på vinteren:)

Antigli sokker vet jeg heller ikke. Men vet at det går an å få kjøpt noe å stryke på eller smøre på vanlige sokker, som gir samme effekten. Kanskje noen kan suplere med en nettadresse eller butikk her? :)

Ellers har vi skippet antigli sokker og sverger nå til skinntøfler med skinnsåle fra Nøstebarn. Kjempefine og gode:)

Skrevet

H&M har ensfargede bodyer. Om de går så høyt om så 98 skal jeg ikke si. Men 92 har de hvertfall. Ensfargede strømper med antiskli har jeg kjøpt både på H&M og Lindex, men litt usikker på hvor høyt de gikk i str.

Skrevet

H&M sine ensfargede strømper går bare til str. 21, og de hvite bodyene deres går bare til 86 (sa de ihvertfall da jeg spurte... Mulig det er forskjell fra butikk til butikk?)

Skrevet

har du sett på www.sparkjop.no ? Jeg har kjøpt både ensfargede bodyer i str 100 og ensfargede skli-sokker i butikken til SparKjøp nemlig :)

Skrevet

På nettbutikken til H&M går de til 92. Og ganske sikker på at jeg har sett det i butikk også

Sparkjøp, som også ble nevnt over, har ensfargede hvite bodyer opp til str 100.

Skrevet

nameit.com

masse fint og billig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...