Gå til innhold

Uttak i går, ingen befruktet i dag....

Anbefalte innlegg

Ja- hadde uttak i går og fikk ut bare tre egg. De ringte i morges og sa at det foreløpig ikke så ut som om det har skjedd befruktning, men at det fortsatt var en liten sjanse for at det kunne gå. Er det noen som har opplevd dette eller er det best å bare spare håpet til en annen gang?

Utrolig trist beskjed å få... Fatter ikke hvordan jeg skal holde ut enda mer venting og spenning i månedene framover:(

Fortsetter under...

uffda...det er nok ikke så godt å være deg i dag da nei:( klemmepå...

men det kan jo enda skje befruktnig som de sa:) er vel ikke så mye annet å gjøre eller si enn å vente litt til...føler virkelig med deg nå..ike for pingler dette gamet her det er helt sikkert...

lykke til og krysser fingrene for at lykken snur og eggene blir befruktet!!:)

Krysser fingrene for deg! For oss som ikke har de store mengdene egg så er situasjonen du er i nå den store skrekken.

Jeg ville fått partneren til å gå å leie en haug med filmer som kan ta oppmerksomheten din og få tiden til å gå.

Det kan gå bra!! Ønsker deg all verdens lykke til!

Hei sprudle79

så kjedelig å høre at eggene ikke hadde latt seg befrukte så langt. Er spent på å høre om hvordan det er gått i morgen. Du får gi oss tilbakemelding.

Var selv på UL idag og der fant de bare to egg. Mao enda mindre sjanser enn hos deg. Tror jeg kommer til å gå i helspenn på lørdag når jeg venter på telefon fra klinikken om befruktning.

Tusen takk for medfølelse og gode ord! Rart hvor godt det kan være med gode tilbakemeldinger fra folk man ikke har møtt:) Har egentlig lagt håpet på hylla slik at jeg slipper å bli skuffet i morgen også og forsøker heller å tenke framover. Dagen har blitt gradvis lettere, og det er jo ikke slik at vi er uvant med skuffelser i det gamet her noen av oss!

Velvel- lykke til alle sammen- måtte vi alle bli gravide så snart som mulig:)

Annonse

Åh, det der opplevde jeg på mitt siste forsøk. 3 umodne egg, hvor ingen ble befruktet. I det forsøket gikk jeg på 225 ie menopur, det var gjorde ikke susen for meg!! i mine tidligere forsøk (4 totalt) har jeg enten brukt gonal-f eller en blanding av menopur og puregon, det virket mye bedre. Flest egg (og flest befruktet) har jeg hatt på ren gonal-f.

Hvordan man reagerer på medisiner er individuelt. Så fortvil ikke! neste gang får du en annen coctail!

Huff så innmari trist å høre......Man er jo så spent på den telefonen,,åsså blir man SÅ lei seg når det ikke går((.

Skuffelser får man i dette *gamet*. Men like tøft er det hver gang(.

Har de sagt noe om løpet fremmover,,,,,annen medisinering neste gang osv?

Du skal se att det går MYE bedre da...:)

Jeg tenker på dere,,stooor klæm fra trøndelag

Det var veldig trist å høre, føler med deg. Det er ikke lett å få en slik melding når man har gjort så godt man kan og holdt ut med medisinering og alt rundt denne karusellen hele veien.

Men, se fremover, du har flere sjanser og du skal nok klare det!

Kanskje endres medisineringen. Kansje kan du vurdere å prøve akupunktur?

Nesten sånn var det på vårt 1.forsøk. 10 egg ut, kun 1 befruktet, dette forsøket endte negativt.

De blir garantert på forsøke ICSI på eggene dine neste gang, da skal du se at det går så meget bedre!

Du får ta vare på deg selv i denne tøffe perioden:)

Annonse

Ja, det var tøff beskjed å få, men prøver å tenke framover. Takk for gode tilbakemeldinger! Jeg har snakket med legen og jeg fikk bestemme endel selv hva vi skal gjøre framover og ender på å prøve kort regime også neste gang, men øke dosen med gonal-f til 225ie. Skal også forsøke metformin og håper det gjør susen. Jeg kjenner at det er viktig for meg å komme fort i gang igjen, så derfor ønsket jeg helst kort regime.

Legen sa at han ofte ser like store variasjoner på resultat fra syklus til syklus som ved bytte av medisin, så han mener at det kan gå flott neste gang med nesten samme regime. Håper det og krysser fingre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...