*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Etter 5 positive hjemmetester dro jeg til legen med urinprøve tidligere i dag. Den viste seg å være negativ!!!!! Åssen kan det være mulig da? De andre testene har jeg jo tatt på kvelden, og dette var morgenurin.. Var jeg ikke tullete fra før av blei jeg det hvertfall nå! Mens jeg venter i spenning på blodprøvesvarene holder jeg meg her inne
-68mamma Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Jøss ! Hva slags tester har du brukt ? Og hvor sterke har de blitt ?
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 Tatt 1 QR- viste svak strek 2 CBpluss viste sterke blå kryss 2 CBdigital som viser uker :Gravid 1-2 ( tok en i går kveld, og en i morgenurin i dag)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Slapp av, du er helt sikkert gravid. HJemmetestene er like sikre som de hos legen, så sannsynligheten for at den hos legen er feil eller trengte mer hcg enn hjemmetestene er vel større enn av 5 hjemmetester er feil. Sikke rpå at blodprøven viser hcg. Skal du ta ny blodprøve om 2-3 dager for å sjekke at det er økning i tilfelle eller?
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2010 Ja det er nok mest sannlynlig at det var noe feil med den de hadde... De nevnte ikke noe om ny blodprøve, men de gjør vel det når de ringer ang svaret. =)
-68mamma Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Ja, den testen hos legen må jo ha vært defekt. Godt de tok blod også da - lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå