Gå til innhold

Dere (voksne)som har blitt utredet for ADD/ADHD...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det burde du absolutt ikke. Jeg fikk vite for 3år siden at jeg hadde ADD eller ADHD uoppmerksom type. Det kom som et sjokk på meg, men min mor ble lettet. Jeg hadde ingen anelse at hun trodde det, følte meg faktisk litt trist, men lettet på samme tid. Da var jeg ikke bare dum alikevel. Jeg fikk ingen behandlig dessverre ble dårligbehandlet der jeg fikk diagnosen min, de "kastet meg på gata" og sa jeg ikke trengte mer hjelp. Det har jeg heller ikke følt jeg har trengt før nå. Jeg har en datter på snart 2år, er stemor til ei på snart 4år og har dessverre gått igjennom et tap av min stedatters mor. Nå er vi i vår andre rettsak og der slår min ADHD ut og jeg blir mer sliten og deprimert enn andre blir. Så nå for første gang i mitt liv begynner jeg mest sansynelig på medisiner. Dette synes jeg er tøft, men blir jeg "klarere" i huet og ikke glemmer og roter så mye er det utrolig deilig for meg med tanke på barna :) Ønsker deg kjempe masse lykketil og du er super husk det. Ditt egent spesielle individ. :)

Tusen takk for det:-)

Har sendt henvisningen videre,så jeg får vel bare hoppe i det:-)

Men det jeg faktisk er mest redd for,er at de skal si at det ikke er noe gale med meg:p

Kanskje merkelig,men da hadde det vært en grunn for at jeg var slik..Nå er jeg redd de bare skal finne ut at jeg er dummere enn mange andre (skole og sosialt),og at jeg bare er lat og idiot når det gjelder økonomi og annet:-(

Kjenner jeg har helt vondt i magen...

Tenk å være 30 år,og ikke mestre "dagligdagse" ting..

Jeg er ikke veldig gammel eller voksen av meg til tider, men det er tøft jeg har jo ADHD og jeg sliter til tidewr mye, men håper jo medisinering kan hjelpe meg er nå 20år men er mye utslitt og føler meg gammel :(

Hei! Jeg vil gjerne ha kontakt med deg, så jeg skriver med mitt nick her så kan du velge om du vil sende en mld eller ikke.

Jeg skal utredes for ad(h)d og asperger. Står på venteliste nå.

Jeg er faktisk også mest redd for at de ikke skal finne noe "merkelig" med meg. Hva da liksom? Nei, huff..

jeg fikk diagnosen når jeg var 24 år og nå i alder av 27 begynte jeg på ritalin og jeg må si at mye er forandret!!! jeg fungrer rett og slett..jeg klarer å konsentrere meg .gjøre ting ferdig i stedet for å ha hundre prosjekter på en gang! jeg er veldig glad jeg ble utredet og fikk den oppfølgen og begynne på ritalin!

• 1 måned senere...

Annonse

Det er veldig rart. JEg har jo da hatt diagnosen i 3år nå. får hjelp først nå så håper jeg får god hjelp. Sliter mye med å ikke bli forstått. Det er tungt, men gjør små ting og koser meg med datteren min så mye som mulig da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...