abella Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Han er nå 8 uker og har fått flaske ca halvannen uke. I begynnelsen avlsuttet han hvert måltid på en rolig måte; han sluttet simpelthen å drikke og lå fornøyd og prustet. Nå avlsuttes måltidene med kaving, skrik og en urolig unge. Jeg forstår ikke hva jeg gjør feil. Han drikker ikke opp alt heller så jeg tror han er mett, men vanskelig å vite når han bare ligger og vrir seg. Noen som har noen forslag til hva det kan være? Litt fortvilet...
Lillemor&Gutta Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Min er og sånn. Spiser heller ofte å minimalt enn sjeldnere og mett. Aner ikke hvorfor. Begynte helt plutselig. Å få i han mat er en evig kamp. Har prøvd både mer og mindre malt, rape under måltidet og ja alt egentlig. Eneste måltidene som går greit er frokost å kveldsmaten. Ellers er det bare styr å kaving. Mini er nå strax 3 mnd. Virker ikke som det er magevondt heller for han blir blid ganske kjapt etter måltidet. Lite svar å få kansje men er like fortvilet som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå