Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere enn meg?

vi skulle egentlig bli prøvere i april, mai eller juni... men, etter en del att og frem, så har vi funnet ut at vi vil ha tid til å "bare" være kjærester også, så nå er prøvingen utsatt :-) men, siden vi ikke starter på noe prevensjon som er langvarende, så vet man aldri når "uhellet" er ute.. men, planen er hvertfall juli/august :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir nok også prøvere i august :-) Blir spennende!!

• 2 uker senere...
Skrevet

vi skal og bli prøvere i august =) Skal gifte oss 7 august og etter det så skal vi begynne å prøve. Håper på en sommerbaby 2011=)

Skrevet

vi skal også bli prøvere i august. Vi gifter oss 7 august og etter det så prøver vi. Håper på en somerbaby i 2011 =) kjempespennende...

Skrevet

uff da kom visst to ganger dette her, hadde en pc så hang seg opp .... jaja, bare overse den ene da!

Skrevet

ble fort endringer her... ble tante og onkel 4 februar.. noe som ble utroig vanskerlig for oss, ble fort tanker på våre to små.. så.. fra dags dato er vi prøvere :-D

Skrevet

Hei :)

Etter en liten periode med prøving høsten 09, som vi valgte å utsette, ser det ut som om 2011 er året, og august måneden for oss! Så det blir spennende :) Erfarte sist at jeg ikke blir lett gravid, så regner ikke med å bli gravid i august.. Så til den tid håper jeg tiden går unna, for kunne egentlig satt i gang nå. Men passer seg ikke helt :) Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Vi tenker også å prøve fra høsten av. Har ei jente på 2 i juni, så 3 år i mellom er kjempe fint slik jeg ser det. :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Prøvere i august vi også:)

Gleder meg kjempemasse til å kaste pillene i juni^^

Skrevet

Vi blir prøvere i August hvis alt går etter planen:) Han har en på 7 og jeg har en på 4 år fra før:) Kastet pillene i Januar jeg da *kremt*...redd det kan ta litt tid før kroppen finner tilbake til seg selv.

Skrevet

Kan vel igrunn slenge meg på her :)

Men vi skal ikke igang med "naturmetoden" da :)

Forhåpentligvis begynner vi med ICSI på sensommeren/tidlig høst :)

Det ideelle hadde vært august, men man vet jo aldri! :)

Spennende er det iallefall :D

Tenk, at om nøyaktig ett år, har vi kanskje en snerten babymage :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei melder meg på her jeg og! Planen er å starte prøvingen når vi skal på kjærlighetsferie 2. juli (hehe), har ikke helt funnet ut om det klaffer med eggløsning, men skal feriere i to uker så satser på det! hehe. Håper jo selvfølgelig på at det skal klaffe fort, men kan jo bli at det blir prøving utover høsten. Vært hyggelig å ha noen å vente sammen med! :) Blir kjempeglad av å tenke på at vi skal bli gravide snart! Er forøvrig 27 år, enn dere andre? :)

Skrevet

Har endelig bestemt oss for å begynne å prøve i august:D Hare en liten datter som fyller 2 år om noen uker, så føler at rundt 3 års mellomrom passer helt perfekt:)

Så nå skal vi nyte sommerferien sammen bare vi 3 før det forhåpentligvis dukker opp en liten spire i magen:D

Skrevet

3-års mellomrom høres veldig fint ut ja! Blir vel morsomt for datteren deres å bli storesøster også! :-D Føler det er så leeenge til juli! Tenk at dette kanskje er siste sommeren vår uten barn, rart å tenke på, håper hele gjengen her får stor mage fort ;)

Har tenkt å kjøpe meg folat nå snart, er jo faktisk under 3 måneder til juli allerede, tiden går nok fortere enn jeg tror..håper jeg :-D

Noen som gjør andre forberedelser? Tenker å bare fortsette å trene slik jeg gjør og prøve å spise litt sunnere kanskje, og så har jeg lyst å allerede begynne å sette av litt penger på en egen konto :)

Skrevet

Fant ut det kunne være en ide å skifte nicket siden Leah ikke er i magen lengre:) Jeg tror hun kommer til å bli en super storesøster:)

Planen var egentli rundt 5 års mellomrom, men jeg klarer ikke vente så lenge:P Hun er blitt så stor:) Og ikke minst er det jo greit at de er Litt tette slik at de får et godt forholdt til hverandre:)

Sette inn penger på en egen konto tror jeg er en super ide, vi gjorde det ikke med forrigemann, og det kom en god del uventede utgifter mot slutten av svangerskapet og rett etter fødsel:)

Skrevet

Hvor gammel er du da? håper på å få ganske tette barn jeg også :) Ja får sette i gang å spare, men må vente litt til tror jeg, er så mye utgifter akkurat disse tre månedene for vi har kjøpt leilighet så ble en del ekstra. Gleder meg vilt til å flytte og til å planlegge å bli en familie der

:-D

Håper du på gutt denne gangen da? Litt gøy å få en av hver :) Gleder meg så til alt jeg, til å være gravid og alt, hehe. hadde du en fin graviditet sist gang og prøvde du lenge da? :) Greit å ha noen med erfaring her ;)

Skrevet

Jeg er 21:) Så jeg var vell egentlig ganske ung mamma:)

Jeg var vell egentlig ikke så veldig klar sist, sånn at ting ble tatt litt på sparket hele veien. Men svangerskapet gikk utrolig lett, lite plager og egentlig bare kos:) Og fødselen var egentlig bare en drøm (sier jeg nå da).

Så gøy med leilighet da:) Er jo bare kjempekoselig å lage klart til baby i nytt hjem:) Vi har akkurat bygget på, så jeg er spenn klar for en liten en til i huset:)

Hadde vert supert med en liten guttepjokk, tror sambo krysser fingrene litt for det:) Men for all del, bare barnet er sundt og friskt så er det jo koselig med en lillesøster også:)

Skrevet

Glemte å svare på om vi brukte lang tid sist, men som du sikkert skjønte så var det ikke helt planlagt:) Så nå gleder jeg meg stort til å planlegge og glede meg:D

Skrevet

Ok, ja jeg tenkte du sikkert var ganske ung ettersom du hadde tenkt på 5 år mellom, tror ikke jeg satser på det for å si det sånn ;) Er litt redd det skal ta lang tid når vi begynner å prøve, har ikke lyst å bli mye gamlere før vi blir foreldre, men man vet jo aldri! Så bra alt gikk fint da selv om det ikke var planlagt! :) Heldige dere er som bygger! Har ikke økonomi til det vi, men har kjøpt treroms da, så kan bo der en stund iallefall :) Det er så godt å tenke på at vi begynner å komme litt godt ut i april nå, hehe, under tre måneder nå ja :-D Var det i august dere skulle "sette i gang"? :) Vært såå koselig hvis vi lykkes rundt samme tid og kan følge hverandre her inne! Men slikt vet man jo aldri da, blir spennende!

Skrevet

Leste det du skrev en gang til, gikk visst litt fort i stad, tenkte du skrev at dere bygget hus, men bygget på var det ja. Uansett veldig fint å ha det klart på forhånd ja! :) Og så utrolig bra at du hadde en fin graviditet og fødsel - heldig! Er litt spent på det jeg.. har vært gravid en gang for mange år siden nemlig..og da fikk jeg ekstremkvalme, så er litt redd for at det skal skje igjen, håper jeg slipper unna! Da lå jeg i senga konstant og kastet opp alt jeg spiste og drakk, gikk ned mange kg på kjempekort tid og måttet nok ha blitt lagt inn kanskje hvis det hadde gått lenger tid.. Så akkurat det er jeg litt redd for, men får bare tenke positivt og håpe at det blir anderledes denne gangen!

Ha en fin kveld! :)

Skrevet

Er utrolig mye jobb å bygge selv, like greit å kjøpe og pusse opp litt:)

Vi starter i august ja. Har p-plaster igjen til juli, så får vi heller vere forsiktige frem til august:) Snuppa er født i Mai, og jeg syns det er ypperlig å få på våren:) Passelig temperaturer og lyst å fint:)

Men så tar jeg noen fag som privatist, sånn at jeg håper at det ikke kræsjer med eksamen:)

Uff da:( Jeg kastet ikke opp en eneste gang jeg, vet ikke helt om det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap eller om noen bare er dømt til svangerskapskvalme. Skal se det er jeg som blir liggende denne gangen;)

Håper jeg slipper unna siden jeg har en 2 åring fra før:)

Er nesten litt rart at det bare er 3 og en halv måned igjen til august:) Er vell på tide å begynne med folat om en stund rekner jeg med:D

Skrevet

Når har du eksamen da? :) Har lest litt om svangerskapskvalme, noen sier de fikk det alle gangene, noen sier det ble forskjell fra sv.skap til sv.skap så man må vel bare vente og se :) Ja tiden går fortere enn man tror, får prøve å bare nyte sommeren frem til prøvetid :-D Burde vel startet med folat allerede jeg. Tar vanlig kosttilskudd og omega3 fra før, får se om jeg får kommet meg innom et apotek snart. Mulig jeg spør om ting du alt har skrevet, men jobber du i tillegg? Er jobbsøker selv akkurat nå, så håper det ordner seg raskest mulig, vil helst være i fast jobb før vi starter prøvingen, for økonomien sin skyld, har noe i sikte så håper det ordner seg i løpet av april, da hadde liksom alt vært klappet og klart ;)

Skrevet

Har eksamen i Mai, så junitermin hadde vert supert:)

Jeg jobber som hudpleier, samtidig som jeg studerer det:) Også jobber jeg på en kafe/bar, så jeg har jo egentlig nok å gjøre:) Er det ikke 6 mnd før fødsel man må jobbe før man har rett på permisjonspenger? Det ordner seg nok før sommeren, er som regel godt arbeidsmarked da:)

Hvor gammel er du da?:) Spennende å følge hverandre hele veien:)

Jeg merker jeg går å tenker på prøvingen hele tiden, men det er jo ikke mange månedene igjen da:)

Skrevet

Så du ønsker egentlig å bli gravid litt senere på høsten da? :) Jo det er 6 måneder såvidt jeg vet, håper det ordner seg ja, kjedelig å måtte vente lenger pga det økonomiske, kjæresten har jo fast jobb og godt betalt, men vil ha det klart jeg også, godt å ha noe å komme tilbake til også :) Jeg er 27 så begynner jo nesten å bli gammel :P Jeg er også utdannet hudpleier faktisk :-D har en annen utdannelse også.. men tenker å prøve å få meg en type kontorstilling nå, det er det jeg leter etter da.

Ja jeg tenker også veldig mye på dette nå, synes jeg ser babyer overalt! :) nå når vi først har bestemt oss så greier jeg nesten ikke vente lenger..har tatt ganske lang tid før kjæresten endelig føler seg klar til å prøve også så jeg er redd han skal rekke å ombestemme seg hvis vi ikke setter i gang snart, hehe, Vi skal jo prøve når vi reiser på ferie i sommer, så jeg har jo en konkret dato å telle ned til liksom, så det er 84 dager til i dag :-D hehe.

Skrevet

Hehe:) 84 dager faktisk:) Men det er jo ikke dumt med en dato:)

Ja jeg håper jeg ikke ødelegger hele greia for min kjære med alt maset mitt:P "du har vell ikke obestemt deg?" "ÅÅhhh gleder du deg ikke?"

Tror han blir gal snart:)

Jeg vet ikke helt, tanken er jo å begynne å prøve i august, siden det tross alt kan ta litt tid. Er ikke så gira på å vente superlenge heller:)

Og om det skulle bli sånn at jeg treffer bingo på eksamensdagene så får jeg heller ta de opp igjen:)

Med Leah tok jeg en eksamen to dager før hun var født, en når hun var 2 uker og en når hun var 5 uker:) Og jeg besto alle sammen, er ikke noe problem egentlig:) Får bare ta netteverket rundt meg til hjelp:) Og hvem har vell ikke lyst å låne en liten nøfødt?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...