jons_gravid Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Vi har fått hjelp av Riksen til våre to småtroll, men siden vi ikke kan få flere forsøk der nå som vi har brukt opp kvoten og fått to barn må vi nå se på private klinikker dersom vi skal igang med å prøve på nr 3. Er det noen som har erfaringer de vil dele mht private klinikker i Oslo? Er det flere enn Volvat og Aleris som driver med ass.befr. her i byen? Takknemlig dersom du har erfaringer å dele med meg og evt. andre som er på klinikkjakt.
chanel81 Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Hei ! Kan trygt anbefale Aleris, vi er kjempefornøyde med dem. Har en gutt på 3 år etter ICSI derfra, og fikk satt inn to egg forrige uke, som vi har hatt på frys der siden den gang. Du føler deg veldig godt tatt vare på der og de følger deg opp grundig og tar deg på alvor. Anbefaler deg å ringe dem for en konsultasjonstime Lykke til !
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Wow - imponerende at dere allerede tenker på tredjemann! Kjenner dessverre ingen som har lykkes på priv. klinikker i Oslo, men leser mye pos. om Hausken her inne. :-)
jons_gravid Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2010 Takk for svar, hvordan har det gått med deg, da, chanel81? Ble det nok et lykketreff? Snøfilla, vi ser ingen grunn til å vente med søskenforsøk siden jeg runder 37 nå i januar og vi ikke vet hvor mange forsøk det kan bli. Har to i fryseren på Riksen først, men tør ikke ha forhåpninger mht de, ville være litt mye å be om at vi lykkes med første forsøk... Vi prøver med klinikk i Oslo i første omgang så vi slipper reisevei. Har hatt bra egg og sæd tidligere. Begynte forøvrig å tenke på neste forsøk før Tiril ble født, vet jeg er litt i overkant ivrig, ja:o)
chanel81 Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Hei ! Jeg ruger forhåpentligvis, er for tidlig å teste enda ettersom det er bare 4 dager siden innsett. Tanken på at det kan bli tvillinger er litt skremmende, men blir det det så går sikkert det bra også Man vokser vel med oppgaven antar jeg.... Lykke til du/dere også !
hannetroll Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Vi lyktes på første IVF-forsøk hos Volvat i Oslo, og er svært fornøyd med behandlingen vi fikk der: tid, blide leger og sykepleiere og stor imøtekommenhet for oss med mange bekymringer og spørsmål... Det var ingen ventetid fra vi tok kontakt til vi var i gang med behandling. Fikk behandling i naturlig syklus, noe som også var en stor lettelse da jeg ikke hadde noen bivirkninger av behandlingen. Kunne dermed stå på for fullt på jobb og tenke på andre ting mens det sto på :-) Nå skal vi i gang med søskenforsøk og er veldig i tvil om vi skal til Volvat igjen (med de kostnadene det innebærer), eller om vi skal gjøre det hos UUS som ikke tilbyr behandling i naturlig syklus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå