Gå til innhold

Hvor tidlig hadde dere tydelige gravidmager? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I allefall før jeg var 2 måneder på vei...:) Ble raskt synlig på meg

Skrevet

Jeger 11+5 nå og har store problemer med å gjemme magen (det er ikke offentlig ennå). Men hadde stor mage fra før av da. Problemet nå, er at alt av tarmer har flyttet seg langt opp, så nå begynner magen rett under ribbena. Så kommer alt fettet under, jeg ser ut som om jeg er ca 5 mnd på vei.

Takk og lov for kjoler og tunikaer...

Skrevet

Jeg hadde store problemer med å skjule magen fra uke 5. Den ble så oppblåst og stor! Nå i uke 8 kan jeg tydelig se at det "innsynket" over skambeinet er borte. Og magen er enda større. Buksene passer ikke lenger. Jeg har begynt å kjøpe inn mye frukt og kjøpt gravidbukser. Håper jeg kan gjemme det litt lenger på jobb:) Og jeg har fått STORE pupper! nesten litt volsomt. Jeg var en c fra før, så håper det holder seg der. :)

Men jeg klager ikke:)

Skrevet

jeg er bare i uke 5 og er såååå oppbåst at det er helt for jæ......biiiip =)hehe=)

Er andregangs så det kan hende at det vises raskere denne gangen ennn sist!?=)

Skrevet

Jeg er 5+6 og synes magen ser ut som jeg er 25 uker på vei!!!!! Herlighet, hvordan skal jeg klare å holde dette skjult til uke 12 når det viser så tydelig allerde?????

Skrevet

Hehe, ja har hørt at magen kommer tidligere andre gangen :)

Men det er jo litt koselig da :) Er i uke 5-6 jeg også, men viser desverre ikke ennå. Gleder meg til den kommer :)

Skrevet

gravidmage er vel en ting men totalt oppblåst i magen i uke 5 når en ikke er altfor stor fra før av, er jo en prøvelse! Andremann her, så den kommer vel fortere denne gangen, kos! :)

Skrevet

Jeg merket tidlig forskjell på magen fordi jeg ble ganske oppblåst. Jeg tror jeg hadde en ganske tydelig mage allerede i uke 8 selv om jeg i utgangspunktet er slank.

Nå er jeg mellom uke 12 og 13 og vil si at nå har jeg en ganske tydelig gravid mage som blir stadig vanskeligere å skjule på jobben. Nå er det ikke oppblåsthet bare heller :) Håper virkelig jeg ikke vil se ut som en flodhest til slutt ;)

Skrevet

Jeg er 12+0 i dag og magen er fortsatt flat.

Skrevet

Hei :)

Kommer sikkert veldig an på hvordan din kropp er normalt. Jeg har vanligvis "innovermage", og har drømt om å legge på meg (!), så da matlysta kom med svangerskapet, kom også magen. Heldigvis kan jeg enda skylde på trivsel, hehe ;o) Er i uke 8+5 :o)

Skrevet

10 uker og ikke noe mage enda, men den dukker vel opp snart;-)

Skrevet

5 uker på vei, og en stoor og oppblåst ballongmage allerede gitt:/ Har bilde på profilen min, dette skal ikke bli lett å skjule nei.. Har vel like stor mage nå som da jeg var ca 12-13 uker på vei sist. Litt artig, men også litt tankevekkende, i og med at fosteret bare er noen få mm stort foreløpig:p

Skrevet

blir litt skremt jeg nå..hehe.. jeg er 3.gangs...magen er som den har hver til nå. jeg er 5uker på vei..kabsje magen er der i morgen???...

Håper ikke det. tenkte å sjule den litt lenger denne gangen om det er mulig=)

Skrevet

magen min var flat som bare det helt fram til ca 4-5mnd på vei sist gang. Denne gangen er jeg bare litt feitere (lagt på mg 3 kg allerede :P) og i tillegg ganske oppblåst :)

Skrevet

Kun 4+1 en her nå. Er som veldig mange andre veldig oppblåst. Mandag og tirsdag hadde jeg på meg en dongeribukse som passet ok lørdag. Men måtte både mandag og tirsdag ta opp både knapp og glidelås, selv da var buksa trang.

Fikk positiv test i går og skjønte fort hvorfor buksa var så trang ,-)

Jeg venter nr. 3. Forrige gang jeg gikk gravid måtte jeg i ny større bukse allerede i uke 6. Har vært hat god mage i begge de tidligere graviditetene så regner med at det blir fort mage denne gangen og. :-D

Skrevet

Er mellom 8 og 12 uker på vei! (usikker på når jeg ble gravid, alt skjedde litt raskt) Og har stoor mage. Tror at alle ser det, spes her på jobben hvor det er mange jenter/damer.

Er 2. gangs, som mange poengterer så er vel det grunnen. Når først ballongen er blåst opp, så.. :)

Skrevet

Er i 8 uke, og jeg føler og synes jeg ser ut som jeg er i 8 mnd! 2.mann på vei etter ni år, men kroppen har nok ikke glemt. Føler også ubehag ved å ligge på sidene, og må tisse ofte. Har også fått noe rå melk i brystene allerede!!!? Hjelp, hvordan skal alle de neste månedene gå? Ser på forumet at dette er normalt, heldigvis. lykke til alle medsøstre med store gravid mager! :))

Skrevet

Er i ca. uke 5 og er 4.gangs gravid. På fredag brukte jeg mine vanlige jeans i str. 36. Natt til lørdag skjedde det tydeligvis noe. Magen er som en gigantisk sperreballong og buksa kan jeg bare drømme om å få på meg. Minst 20 cm mellom knapp og hull. Hjelp! Så det blir en spennende dag på jobben i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...