-S- Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Etter 4 år med prøving så sitter endelig spiren:)) Var til g.u. i dag, legen trodde jeg var ca 6-8 uker på vei. Har ingen syklus å ta utgangspunkt i, så det er ikke så lett å si. Men legen har henvist meg til privatklinikk for tidlig UL. Regner med å få time innen 1-2 uker. Skal bli godt å få vite nøyaktig. Men gleden er fortsatt litt tilbakeholden.. har så mange bekymringer.. er så redd for å miste den lille, nå som den endelig er kommet til oss.. Ser frem til 1.trimester er over, kansje kan man føle seg litt roligere. Er forresten vår første, så er vel normalt med litt ekstra bekymringer;) Ønsker alle sammen her inne lykke til
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 ååååå gratulerer så mye!! Når spiren først sitter, er mye gjort- dette skal gå SÅ bra ser du=)
-S- Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 Takk Ja, det gjelder å være positiv! Kjenner det kribler litt i magen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå