Gå til innhold

akkurat vært i bassenget =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så når jeg kom hjem leste jeg her inne at man ikke skal dra i basseng pga infeksjonsfare!?

ble litt småredd jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjelder kun etter vannet har gått tror jeg, evt slimproppen. Helt i slutten av svangerskapet :)

Skrevet

Det gjelder kun dersom slimproppen eller vannet har gått :)

Det anbefales jo faktisk med bassengsvømming/trening for mange med bekkenløsning i svangerskapet. Så du trenger nok ikke bekymre deg for infeksjoner :)

Skrevet

Det gjelder også de som har hatt blødninger. Jeg hadde det i uke 7 og har fått beskjed om å holde meg unna basseng. Men tror nok ikke det er farlig en gang uansett:)

Skrevet

hei.

jeg var i syden da jeg var 5 uker på vei, viste ikke jeg var gravid og badet MYE me min kjøre sønn på 2,5 år.

vi var på en plass der det var eit sinsykt stort basseng område så vi var der hele dagene.

da jeg kom hjem fikk vi diare alle i sammen, jeg fant ut at jeg var gravid, og at jeg hadde fått infeksjon. så jeg spntan aborterte...

så jeg kommer aldri mer til og bade i baseng.

MEN HUSK at dette var i syden!

tror ikke det er like farligt her hjemme i norge.

Lykke til.

det går helt sikkert bra:)

er du urolig kan du jo snakke med legen om det.

Skrevet

Hvorfor må folk komme med sånne innlegg? Du kunne jo heller sagt at det kansje ikke var bra å bade så mye i basseng, men at en gang ikke burde være så farlig. Synes mange her inne ikke gjør annet en å fokusere på spontanabort jeg. Ikke rart det blir mange redde kommende mødre!

Skrevet

nei du.

tenkte meg ikke om! helt sant JeLa 87. er også døds nervøs over alt jeg leser.

så BEKLAGER!!!!!

skulle aldrig ha svart i det hele tatt.

vet det er mangen som bader i norge uten att det gjør noe.

sorry, beklager.

Skrevet

Synes det er flott at du selv kan si at du er nervøs:)

Jeg vet iallefall at jeg er det ganske ofte, og da tenker jeg at det er flott om vi kan støtte hverandre og hjelpe hverandre å tenke posetivt:)

Skrevet

takk for flotte svar=) har ingen blødninger eller noe :)

er i uke 5 i dag...

Satser på at det går bra, har en sønn på år som elsker å være å bade=)

Skrevet

Bad så mye du vil !! Det sitter er stor, tykk, seig og ugjennomtrengelig slimpropp i livmorhalsen din.

Det er kun ved vannavgang, event. lekkasje man skal holde seg unna basseng (og badekar for den del).

Har vært gravid i 5.-6. mnd uspesifisert i syden, på et rimelig slitt hotell i Alanya... Bada hele dagen. Null problem !!

Veldig trist at du lenger oppe mistet babyen din, men d har garantert IKKE med badebassenget å gjøre !! Tror heller ikke familien din fikk diaré som følge av bading, d var nok heller noe dere spiste eller drakk..

Skrevet

Kjære vene , jeg gikk på svangerskap svømming (som var organisert fra helsestasjonen)

hver uke i 4 mnd, de hadde jo ikke anbefalt dette eller sakt at det var bra for kroppen hvis det var fare for fostret. Sønnen min er 5 år og veldig frisk.

Bad så mye du vil , hvis du ikke blør eller som de sier vannet er godt.

Skrevet

Jeg badet i regi jm gjennom hele svangerskapet (i offentlig basseng). Ikke noe problem så lenge du ikke har hatt vannavgang.

Mister man barnet sitt (trist selvsagt) så er det av helt andre grunner enn bading. Bad og kos deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...