Gå til innhold

Noen som har Ecco Goretex str 22 og som vil selge meg de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sjekket Finn.no men ikke funnet noen. Erfaringsmessig er det jo mange her på forumet som har klær/sko de små har vokst ut av ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du visste kanskje ikke dette, men brukssko skal IKKE gå i arv!

Barn har tyngdepunktet på ulike steder på føttene, så et barn som arver brukte sko kan risikere å få feilstillinger i føttene pga at de bruker en sko som er gått inn til en annen fot.

Skrevet

Tror ikke det er et stort problem på str 22, som de såvidt rekker å bruke.

Skrevet

Det er da litt dumt å "tro" (som du gjør) og oppdage etterhvert at du tok feil, er det ikke? Da har du allerede påført barnet mulig uopprettelig skade...

Det er en grunn til at det ikke anbefales. Selskapssko, som brukes en sjelden gang, er en annen sak.

Skrevet

Jepp, vet at enkelte fraråder det. Selv arvet jeg masse sko da jeg var liten. Mine venninner og min mann også. Ingen jeg vet om tok skade av dette. Så jeg har ingen betenkeligheter med dette. Lillesøster her kommer til å arve av storebror. Har faktisk ingen betenkeligheter. Sikkert noen som vil si det er uansvarlig. Dem om det.

Skrevet

Si ikke det, her har mini vinterskoene sine i str 22 nå. Brukt dem i hele vinter, og de er ennå ikke for små. Så de er nok godt brukte den dagen de legges til side, og er nok altfor "innkjørte" til å arves. Så str har nok ikke så mye å si for om de kan arves, små str kan også brukes lenge. Beina vokser jo, som resten av kroppen, i rykk og napp. Så her har han nå stått på 22 lenge.

Skrevet

Ja! Det har jeg faktisk! Akkurat det du spør om. Lite brukt. Ullsåle som jeg kjøpte i tillegg følger med. Bittelitt slitte på tuppene fordi småen har krabba i dem. Ellers ser ut som splitter nye.

Skrevet

Hvorfor bry seg? Om HI vil kjøpe brukte sko, så hun om det!!! "påført barnet uopprettelig skade"...?!? Herregud, nå må besserwisserholdningene og polititendensene legge seg her på dib!!!!

Skrevet

"Polititendensene"???

Det slo deg ikke at det finnes mange som ikke vet at sko ikke burde gå i arv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...