VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei. Hvor tidlig hadde dere festeblødning og hvordan såg det ut? Jeg hadde en SA i desember og nå i uka som var hadde jeg EL. I dag da jeg gikk på toalettet oppdaget jeg en liten rødbrunlig flekk i trusa. Synes det er litt tidlig med festeblødning, og kan ikke huske at jeg hadde det slik i desember. Har ellers ingen andre plager/symptomer. Er takknemlig for all svar...
Bella75 Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Jeg opplevde det samme som deg. Var rett etter eggløsning så jeg trodde det var begynnelse på mens men den kom ikke. Og nå er jeg gravid:-) Har flere veninner som har opplevd det samme.
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 Takk for svar. Har regnet meg fram til at dersom det var festeblødning (har ikke blødd noe mer), så kom den 4 dager etter EL. Hadde du smerter (litt som murringer/menssmerter) i ryggen?
Bella75 Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 God morgen, Ja jeg hadde murringer og småkramper i magen og trodde mensen var på vei. Dette kan godt være en graviditet. Om 10 dager nå så vet du:-)
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2010 Hei Bella75 (og alle andre sefølgelig)... Jeg trenger noen råd. Er helt i villrede og skjønner ingenting.Har aldri vært gravid før, så jeg trenger råd fra deg/dere som kanskje har opplevd dette før. Jeg har denne uken hatt murring i ryggen og på kveldstid, dersom jeg ikke har hatt andre ting å konsentrere meg, om følt meg litt fyllesyk. I dag har det vært verst! Er svimmel, kvalm, vondt i ryggen og oppblåst. Dette er ting som jeg ellers aldri opplever samtidig. Når jeg er på jobb merker jeg ingenting, sikkert fordi jeg er så konsentrert. I dag har det vært helt ekstremt med den følelsen av fyllesyke. Fryser og svetter om en annen. Er kvalm, men kaster ikke opp. Har konstant murring i ryggen og enorm hodepine. Men så i kveld var det litt brunlig utflod i trusen igjen. Hadde sex i går morges, så lurer på om det kan stamme fra det. Er helt i villrede... Hva tror du? Er det mensen som er på tur? Eller høres det fortsatt ut som jeg er gravid. Skal ha mensen neste helg! Er takknemlig for svar:)
Lille_bie Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 hei Jeg har en gutt på 3 år. Da hadde jeg ingen festeblødning. Nå er jeg 11+3. Denne gangen kom det en festeblødning på dag 7 og 8 før ikm. Altså en uke etter EL. Første dagen litt friskt blod med slim, ikke mye. Dagen etter litt brunlig utflod. Trodde det var starten på mensen. Pleier å spotte 5-6 dager før den kommer. men det sluttet. Og et par dager før IKM begynnte jeg å få ømme pupper. Da kom mistanken. Testet positivt på IKM dagen. Lykke til !
Bromelia Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Man kan blø i forbindelse med EL også. Festeblødning har jeg hatt når jeg har ventet mensen.
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2010 Hvor mye og hvordan såg det ut...beklager dersom det blir for intimt, men jeg er så redd for at det er mensen som kommer nå! Er jo så rar i kroppen ellers... Takknemlig for svar!
Hvitkløver2020 Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har to barn fra før...da har jeg ikke merket så mye på forhånd(før IKM) men nå er jeg gravid med nr 3. Ca 4-5 dager etter EL beg murringer i magen og i ryggen, nederst=) Jeg var sikker på at det var TR som kom men nei da! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå