villevilla Skrevet 18. januar 2010 #1 Del Skrevet 18. januar 2010 Etter UL på fredag så alt bra ut og jeg fikk ny UL i dag. Alt så greit ut i dag også, men må vente til FREDAG før de tar ut eggene.. Så da gidder ikke jeg sitte der oppe å ikke gjøre noe fornuftig.. Jeg dro hjem.. Å herreguuuud det var deilig å komme hjem!! Å sitte i Tromsø er KJEDELI!!! Jeg kjenner meg litt irritert og kanskje litt frustrert over damene der..de klarte ikke finne papirene fra da jeg var der første gangen.. de mente jeg var overstimulert den gang, noe som overhodet ikke stemte. Men de var så sikker, så det jeg sa hadde ingen betydning. De bare pratet over hodet på meg, som om jeg ikke var der. Trivelig når man ligger i en stol å viser fram sitt aller helligste..:S I dag sa de at verdiene på blodprøvene var litt høye, når jeg spurte hva det ville si sa de bare at jeg var KANSKJE litt overstimulert men skulle ikke gjøre noe med det... Så da jeg sa jeg ville hjem ble hun ene dama irritert, og mente at det kom overhodet ikke til å gå. Men dama på pasient.. eh.. hva heter det.. ja hvertfall.. hun sa at det var klart jeg skulle få dra hjem da det kostet mer å ha meg der enn å sende meg hjem.. JIPPI!!! Akkurat nå kjenner jeg meg veldig irritert på de to damene som tok UL på meg. Orker ikke skrive hele greia, men må bare få ut pittelitt.. Det er nok bare bagateller hele greia. Men når man har fått tildelt et hotell der man ikke har fått en eneste hel natt med søvn pga diskotek, biler, en syngende romnabo som holder på til kl 02.00.. så blir man sliten. Også er jeg jo proppa med hormoner, som heller ikke gjør saken bedre.. Da takler jeg ikke å bi behandlet slik jeg føler jeg har blitt behandlet i dag! Det var uansett trivelig og bli kjent med deg kulpåmagen2010:) håper vi treffes når vi kommer oppover igjen LYKKE til hvertfall!! (Din heldiggris som får dette unnagjort på torsdag!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141297827-har-dratt-hjem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kulpåmagen 2010 Tvillingmamma Skrevet 18. januar 2010 #2 Del Skrevet 18. januar 2010 Huff, visste ikke at d va sa mye fram og tilbake i dag. Skjønne godt at du ble irritert! Håpe iallefall at alt ser bra ut fredag. Og her håper jeg at natten blir rolig, hvis ikke skal jeg ha nytt rom! Kos deg hjemme med familien. Håpe også vi møtes igjen, hyggelig å bli kjent mæ deg også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141297827-har-dratt-hjem/#findComment-141298300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå