Gå til innhold

Hvilken kaffe bruker dere i presskanne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt oss presskanne, etter å ha brukt pulverkaffe en stund nå, og jeg har lyst på en skikkelig god kopp kaffe. Hvilken kaffe er best å bruke i presskanne?

Skrevet

Vi kjøper stort sett det de har i butikken som står presskanne på, og den lilla svenske er vel den som er mest i bruk. Helt grei.

Skrevet

Man får kjøpt Friele kaffe til presskanne. Ellers pleide vi å kjøpe sånn kaffe i løsvekt på meny eller kaffebutikker, mange gode der. Vi bruker ikke presskanne lenger, men det er veldig godt.

Vil hvertfall anbefale å bruke kaffe som er malt til presskanne bruk.

Skrevet

Jeg bruker stort sett Friele sin presskannekaffe (brun pose) og jeg har opplevd at flere gjester har tatt kontakt i etterkant for å spørre om hvilken kaffe jeg har servert :o). Svigermor og mamma kjøpte egne presskanner etter et besøk. Med andre ord jeg anbefaler Friele sin med mindre du bor i Haugesund... Der har de en som heter Amundsen spesial som er enda litt bedre.

Skrevet

Drikker ikke selv, men gjestene får friele fairtrade pulverkaffe for presskanne :)

Skrevet

Friele presskannekaffe, brun pose.

Dvs, jeg drikker ikke kaffe da, men det er den mannen bruker ;)

Skrevet

Takker for svar dere. Jeg bor i Bergen, så her er det Friele som gjelder:-)) Visste ikke at det fantes presskannekaffe jeg, ikke så bevandret i kaffehyllene, nei :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...