Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Noen her som vil dele noen erfaringer om det å veie 130 ca o utgangspunktet? Er så usikker på om jeg tørr å prøve...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Hei.. eg veide 131. og Har pcos. Så eg fikk beskjed om att eg måtte ha hjelp den dagen eg ville bli gravid. Fikk meg ny kjæreste i sommer, og var kanskje en smule uforsiktig... og vips, så var eg gravid.. Var Også litt skeptisk, pga høy vekt. Men er nå kommet inni min 23 uke.. Og det har faktisk gått kjempefint til nå.. Blodsukkeret mitt har vert helt fint... Faktisk gått ned. Men det er nok sikkert fordi eg er litt mer ops på hva eg får i meg av sukker og mat nå.. Blodtrykket har vert litt høyt, men ikke farlig høyt, og har gått ned det også.. Og ikke minst.. nå veier eg 123... Har ikka lagt på meg ett gram.. heller gått ned... Formen har vert fin helt til nå.. Nå har eg begynt å slite litt med korsryggen, bekken.. men det var noe eg forventet.. og er heller ikke så gale enda att eg ikke fungerer ordentlig i hverdagen eller ikke kan gå på jobb:) Får litt tettere oppfølging på overvekt, men det syns eg i grunn er helt greit. Så så langt, er eg bare positivt overrasket.: men de tøffeste mnd ligger vel foran meg.. men tror nok det går bra eg. Gleder meg vertfall til den lille kommer til verden, og vi får se den for første gang..
Kamilia Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Hei! I mitt første svangerskap veide jeg i underkant av 140 kg. Hele svangerskapet gikk som en drøm. Jeg hadde ingen andre plager enn det som er vanlig. Hadde litt vondt i bekkenet siste halvdel av svangerskapet, men ikke noen volsomme greier. Jeg tok sukkerbelastningstest og den var helt fin. Blodtrykk var helt fint hele tiden. Jenta mi ble født to uke over tremin, så jeg tror nok hun også trives der inne. Fødselen gikk kjempefint, ingen komplikasjoner. Hun veide 3628 gram så det ble ikke en "kjempebaby" heller Jeg la på meg ca 9 kg med henne. Nå er jeg gravid med nummer to og forventer at det skal gå like bra denne gangen. Lykke til!! Jeg hadde ikke vært redd for å prøve!! Det viktigste er at du har lyst!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Tusen takk for så koslige svar... Har virkelig lyst, er bare det å ta fatt... he he... har en sønn fra før på ni år. jeg var 16 når jeg fikk han og da var jeg alene. det gikk jo i grunn bra,men jeg har litt følelsen av at dette er første gang igjen. jeg er rar,jeg vet det... he he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå