Gå til innhold

CB PLUSS var også positiv, da MÅ det vel stemme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en billigtest i morges som viste svakt positiv. Tok en CB pluss i stad og den var også svakt men tydelig positiv! Da er jeg gravid da?? Tør absolutt ikke glede meg enda, IKM er ikke før om 4 dager hvis jeg ikke har hatt el før jeg trodde da. Dette er første syklus etter tidlig SA i jula. Dette MÅ gå bra .. HÅPER HÅPER HÅPER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

J, tror nok du er gravid nå ja.....ring legen å ta blodprøver for åfå det bekreftet!!Gratulerer

Skrevet

gratulerer så mye:)

jeg å hadde sa i jula, hadde el den 10-13.01 så tror ikm blir den 26.01 til meg litt vanskeli å vite.

mn GRATULERE SÅÅÅÅÅ MYE:D

Skrevet

Takk takk. Merker jeg er klok av skade og kjemperedd det skal gå galt igjen :( Det er så tidlig, er liksom redd for å få mensen når som helst.. HÅPER det er en sterk og frisk liten spire der inne! ! Har en CB pluss til som jeg skal ta om noen dager. Kommer til å roe meg hvis den blir sterk og fin, det ble nemlig testene aldri sist gang, holdt seg svake for så å bli svakere..

Skrevet

oi oi oi!!!!!!!!!!! Gratulerer!!!!!!!!

Bare et spm;har du testet neg etter SAen i jula? Bare så du er sikekr på at det ikke er hcg-rester igjen i kroppen....

Mener ikke å ta fra deg gleden altså, men bare huske på alle mulige utfall.

Sikker på at dette kommer til å gå kjempefint ibla:)

Stor klem

Skrevet

Gledesdreper altså , he he :) Joda. Testet negativt rett etter jeg begynte å blø i jula, og har sjekket en gang etterpå det også. Så dette er nok en ny liten sak, utålmodig sådan, trodde aldri det skulle gå så kjapt.. Testet igjen i dag, fint blått kryss :)

Skrevet

Gratulere gratulere gratulere ;-) klem

Skrevet

Så flott da:)))))))) Da er det jo ingen tvil! Du er kjempegravid du!!!!

GRATTIS!!!

Skrevet

Gratulerer så masse med ny graviditet. Masse lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye, kos deg og nyt svangerskapet :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...