Gå til innhold

12 + 0 i dag, jammen gikk det fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg akkurat fant ut vi var på vei... Annerledes denne gangen enn med førstemann. Har vært så dårlig, og min lille store toåring krever sin mamma og blåser i om hun er hormonell, spyr i kjøkkenvasken og på gulvet når jeg ikke rekker do, og helst ville sove. Hehe her går det rundt med andre ord. Spent på ul, den skal vi få i løpet av uka, har ikke klart å glede oss så mye foreløpig fordi vi tør ikke tro det går bra

før vi får ul. Vanskelig å skjule det nå, for magen er ganske svær, måtte finne fram de gamle preggbuksene mine for noen uker siden. Hadde ikke lyst til å fortelle til verden før vi fikk se et velskapt foster, fordi det er så kjipt med alle spørsmålene etter det er over. Jaja jenter, vi krysser fingre og håper ul går bra om noen få dager og at vi ses på andre tri etterhvert!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått 1.trimeser:) Jeg ligger en dag bak deg og lurer på når du begynte og få mage med førstemann? Hvis du husker da:)

Skrevet

selv er jeg 11 pluss 0 idag, kjenner gått til unger som ikke kan ta hensyn, men er heldig og har en mamma og mann som hjelper masse, kjempeheldig, håper d går bra med UL og masse lykke til

Skrevet

Vi levde i en boble førstegang, hehe... Alt er så annerledes nå. Har heldigvis både en grei sønn og hjelpsom grei mann, så det ordner seg vel. Nå har jeg hatt gutten hjemme et par dager pga han er sjuk, og jeg er helt utslitt :-/ han lengter antagelig etter lekekompisene sine også, mamma orker ikke herje så fælt for tida, blir mest lesing,-)

Førstegangsmamma jeg fikk mage tidlig med gutten min, fra flat veltrent til dvask hengekulmage på 6 uker? Skyldes mest luft og treig mage i starten, selve gravidkulen kommer gjerne ikke før andre tri. Men husker jeg kjøpte preggbukser allerede i uke 6-7 deromkring første svangerskap. Mulig det er litt annerledes hvis man har litt bonuskg, jeg er veldig slank så det skal ikke rare greiene til før det syns;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...