Gå til innhold

Gravide i København i 2010?

kbh82

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser at mange har hatt hell med å finne "norske barselgrupper" i københavn, så tenkte jeg ville høre om det er noen norske gravide som har termin i 2010...

Jeg bor selv på Amerika Plads/Østerbro og har termin i slutten av juli...Hadde vært morsomt å bli kjent med nordmenn i samme situasjon her nede:)

Fortsetter under...

Hei du!

Har prøvd å sende deg en mail, men får beskjed om at du ikke har opprettet en profil enda..Kanskje du kunne gjøre det, og så sende meg en liten mail fra den? Vil da gjerne i kontakt med andre gravide i Køben(har termin i juni), men har ikke så lyst til å gi ut tlf.nr osv på full offentlig side.. :)

• 1 måned senere...

Hei.

Jeg flytter til København i slutten av juni. Har termin i midten av september. Kommer til å bo på Fredriksberg. Har du funnet flere norske som skal føde i løpet av året?

Jeg er kjempeinteressert i å få til noe sammen når jeg kommer nedover :)

Hadde vært gøy å fått samlet en liten gjeng!

• 3 måneder senere...

Hei.

Min kjæreste er dansk og bor på Frederiksberg, mens jeg bor fortiden i Oslo. Barselen min kommer jeg til å tilbringe for det meste i København.

Jeg har termin i midten november, og er veldig interessert i å komme i kontakt med andre norske som er gravide/er i basel i København.

Jeg er flere ganger i måneden i København, så kan gjerne tenke meg å treffe dere som er "litt foran i ruten" før fødselen.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei

Jeg har termin 1 januar 2011 og er interessert og trille rundt med noen nybakte mødre i smukke København når jeg kommer meg på bena igjen etter fødsel. Har bodd 8 år i København, jobber for tiden i Norge. Dansk kjæreste bor i København, Nørrebro. Jeg flytter ned igjen i starten av desember og vil ta hele permisjonen i danmark.

Mvh

Hei kajen

Så gøy jeg helt tilfeldig falt over disse sider! Har et fint nettverk i København, men kjenner ingen gravide. Håper på å møte noen å henge ut med i barseltiden.

jeg har termin 1 januar 2011, første graviditet. Bor og jobber for tiden i Norge, men flytter tilbake til København i starten av desember. Har dansk kjæreste som bor i København, Nørrebro. Er interessert i å møtes! Gjerne innen fødsel i desember om formen er god. Ellers i januar. Skal føde på rikshospitalet

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...