Gå til innhold

Blir ikke enige om guttenavn til nr 3

Anbefalte innlegg

Har to sønner fra før som heter Christopher og Nicolai. Vi er begge enige om at Andreas passer veldig bra sammen med de to,men det er mellomnavnet til førstemann, så det blir litt rart. Jeg har foreslått følgende,men blitt nedstemt på alle, blir glad for flere tips og ideer.

(Blir det jente skal hun hete Isabelle)

Henrik

Magnus

Sebastian

Jacob

Håkon

Mathias

Martin

Joakim

det hører med til historien at jeg kommer fra vestkanten og han østkanten, og at vi dermed har totalt forskjellige meninger om hva som er "snobbe" navn

Fortsetter under...

Jeg er også fra vestkanten, så kanskje mine forslag blir for snobbete , men prøver likevel ;)

Fine navn dere har til guttene deres!

Herman

Wilhelm

Johan

August

Fridthiof (favoritten!)

Philip

Ludvig

Oliver

Noen du likte?

Annonse

Gubben din er kresen! :P Joakim og Jacob er herlig. Får jeg en gutt, blir det Jacob (ingen spørsmål engang). Ingenting galt med resten av dine heller.

Adrian (egentlig ingen stor fan, men synes det passet av en eller annen grunn)

William

Kristian (litt likt Christopher kanskje?)

Olav

Markus (lille i overkant hypermoderne, kanskje?)

Skulle ikke være lett dette, kjente jeg. :P

Her var det mange gode forslag; har lest dem opp for mannen min nå og da har vi kommet frem til en liten liste som er ok;

Daniel

Henrik

Mikael

Andreas

Må nok nøye meg med disse så lenge, så ser vi hva vi kan bli enige om når han/hun endelig kommer ut!

(mannen min er vel noe av det mest kresne ja hehe,men han vet det selv og lover å skjerpe seg litt før fødsel)

Takk igjen for MANGE gode forslag! Selv liket jeg godt både Jonas ,Lukas,Markus,Johannes og Nathaniel....men fikk blankt nei!

Annonse

He he Nicola skulle egentlig hete Alexander,men når han kom ut var vi plutselig helt enige om at han var en Nicolai.......så da tror jeg vi har brukt opp Alexander i tankee våre. Jeg også liker veldig godt Henrik, men mannen min har nå plutselig begynt å tenke på Daniel... Jeg synes ikke det passer da en venninne av meg har en gutt med samme navn!

Blir nok til at vi tar Andreas fra første mann siden det er det vi begge liker best og som går godt sammen med de to andre navnene!

(Simon heter x min så det er ikke aktuelt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...