Snuppa<3 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Etter litt blødninger i forrige uke, og igjen (lett) blødning denne uka, oppsøkte jeg lege i dag for å få svar på hvorfor. Han ville ikke sende meg til UL før det evt, skjer igjen, eller blir verre. Årsaken til blødningene var rett og slett sår på mormunnen Så nå har jeg fått beskjed om ingen sengekos på en uke, vet ikke hva det skal være godt for da...kanskje for at såret skal gro? Hmmm, jaja, men godt å vite hva som er årsaken, så man kan slappe litt mer av
Snuppa<3 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2010 Og han kjente på livmora, og den var passe stor ifht. hvor langt jeg er kommet
surfepia Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Åh, så bra!! Jeg sitter selv her med småblødninger og er kjempenervøs!! Har mistet 2 ganger allerede og kjenner ikke jeg orker det en gang til...
Snuppa<3 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2010 Skjønner godt hvordan du har det nå! Jeg har aldri opplevd å miste (er min 1.) og jeg er livredd, må ta meg i nakken hver dag. Negative tanker gå bort- positive tanker kom til meg, hehe Krysser fingrene for deg, håper du finner ut av det snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå