Gå til innhold

bidronninggele og wild yam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man skal begynne å bruke det, er det bare å gå på apoteket å spørre etter dette da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt wild yam og bidronninggel i denne pp.

Kjøpte dem på helsekostbutikken.

Starta med bidronning gel da tr kom,så stoppa jeg da eggløsningstesten var positiv...starta med wild yam et par dager etter el, viktig å vente til man vet at el er over før man starter med dem..

Lykke til

Skrevet

Takk, men jeg blir så forvirret. For kjøpte det på helsekost i går, å da sa de at jeg bare skulle begynne på begge med en gang, siden det egentlig er ett kosttilskudd som alle kan bruke selv om de ikke prøver. Det er da så mange forskjellige meninger om hvordan jeg skal bruke dem:s

Skrevet

Jeg har lest meg litt rundt på nettet og dersom man forsøker å bli gravid - skal man bruke bidronninggele frem til EL og Wild Yam etter EL.

Wild Yam kan visstnok hindre EL dersom du bruker den før EL, roten blir gjerne brukt som en slags prevensjonsmiddel i afrika da den som sagt kan hindre EL (den behøver jo ikke gjøre det, men den kan....), men jeg har også hørt om en som brukte W.Y hele syklusen og ble gravid på det :)

Men jeg følger nå det som blir mest praktisert (ihht det jeg har lest meg frem til på nettet) jeg da :)

Lykke til :)

Skrevet

Noen som har hørt at bidronninggele kan klusse til eggeløsningen? Jeg har nemlig ikke hatt eggeløsning ennå (har ihvertfall ikke fått positiv test ennå) og er på cd 15......

Skrevet

disse kosttilskuddene blir anbefalt på flere fertilitetsklinikker hvor de har gode resultater på par hvor de ikke finner noe feil med, men som er uforklarelig barnløse. mener jeg bla leste på frøyaklinikken.no.....?

Det er gelen før el og wild jam etter el som går igjen rundt om på disse nettstedene og det som gjorde meg gravid iallefall. :)

Har ikke hørt noe om kluss med eggløsninga pga gelen. den inneholder viktige næringsstoffer som trengs for å modne et sunt og godt egg. :)

jeg gikk på multiviteminer og omega 3 jevnlig itillegg. det anbefales også. :)

Lykke til! Håper det funker for dere oxo :)

Skrevet

Skal jeg starte med bi.gele når tr starter da, å så wild yam når el er over?

Tusen takk for mange fine råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...