Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

åååå så bra,morro med en som ligger likt med meg:) hvordan er formen din da? går bare å venter i spenning fram til i morgen nå. Er fornøyd jeg å, håper bare det blir mange befruktede. ble jo bare et sist:( hadde vært fint med noen på frys.

Det er vondt å røre på seg, og vondt å sitte, så ligger hengslengt på sofaen :) Men etter forholdene har jeg jo det bra. Du da, hvordan er din form?

Spurte deg i en annen tråd, men spør her og, når begynner du med progesteronstøtte? Jeg klarer ikke huske om jeg skulle begynne i kveld?? Jeg skal ta morgen og kveld, men husker ikke om jeg skulle ta allerde i dag.... Skal du ta morgen og kveld også??

unnskyld for at jeg ikke svarte i går,men kom ikke inn på siden:( Jeg skulle begynt med to tuber i går kveld,men glemte jo helt det så bråvåknet til morgenen i dag da jeg kom på det, fikk tatt de to da:) så nå skal jeg ta en morgen og kveld framover.....

Formen min er faktisk mye bedre denne gangen,men sykemelder meg likevel...... er veldig spent på svaret vi får etterpå, når får dere svar?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...