Gå til innhold

Noen fra desember 09 klubben her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere. Jeg lurer på hvordan det har gått med dere og hvordan det går? Hvor mangew er blitt med over hit??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her.

Vi er jo flere her, hønny-bunny også, selv om hun egentlig var januar...he he

Alt vel her iallefall...lillegutt er verdens beste lille Liam ;o)

Mange stolte og flinke storesøsken har han også ;o)

Du da?

Skrevet

Hei! Så bra vi er noen da. :o) Elida er nesten for snill.. (uff) Vet ikke hva det er og ha skrikete og sutrete unge i allefall. Hun bare knirker når hun skal ha mat ellers er hun fornøyd. Sover utrolig mye!! Blir helt satt ut jeg. Trodde ikke det var mulig og sove så mye i løpet av et døgn. Hun har hatt et døgn som var slitsomt, da ble hun overtrøtt. Vi var avgårde så hun gikk fra fang til fang og fikk aldri sovet. Det endte med en sliiiten mor som gikk og sang trollmor og har ei tulle til jeg var hes.. He he.. Også når hun hadde sovnet la jeg hun i kurven og vips: to store blå øyne som stirret på meg.. Så var det påen igjen.. Hun viftet med armer og bein.. Og så sovnet hun kl fem.. Jeg pustet lettet ut.. Så...... Hikk, ,hikk, hikk... og ping!! To øyer lyser mot meg.. Da holdt jeg på og gi opp. Mannen skulle opp kl seks så kunne ikke vekke han heller.. En ny runde med når trollmor har lagt sine 11 små troll frem til det bare var 1 troll igjen sovnet hun i sengen sin.. Da fikk jeg medlidenhet med kolikk foreldre! Så jeg klager ikke! Har verdens herligste baby.. ei litta tærte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...