Gå til innhold

Ser ut til at det blir januar-baby på meg :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, du er heldig, var på Ultralyd og fikk beskjed om at min er 4300g, men jeg blir ikke satt i gang før tidligst 28.Januar. Blir det KS blir det ikke før uken før termin. Lykke til, b lir nok godt å treffe lille babyen i magen:)

Huff, spennende:)

Hvorfor blir dere satt i gang før?

Man kan jo være uheldig at ting ikke skjer med en gang man blir satt i gang, slik at det kan bli en tidlig februar unge, men det er litt drøyt med 4 dager kanskje..?? Uansett lykke til:)

Annonse

Så godt å se at det er fler som skriver om igangsetting. Jeg skal til samtale 3 februar for samtale og sjekk om modning. Om noe modning settes jeg i gang. Jeg vil helst at ting skal skje naturlig ettersom jeg har lest om lengre fødselsforløp med denne metoden. Legen på sykehuset kunne fortelle at det gikk veldig greit for fleregangsfødende, det var veldig beroligende.

Nå prøver jeg råd for å modnes, hadde vært stas med litt åpning ved neste kontroll.

Har termin 24 februar.

Var til kontroll i går, og fikk beskjed om at jeg blir satt i gang i morgen 28. Gleder meg veldig!

Legen lovet meg en rask fødsel, siden jeg har født før, og har en åpning på 3 cm allerede. Forrige fødsel ble også igangsatt, men da ble jeg lagt på drypp, siden ingenting skjedde da vannet ble tatt. Denne gangen mente legen at alt ville sette igang når de tok vannet... Jeg ga beskjed om at jeg kom til å saksøke han hvis han tok feil ;)

Lykke til dere andre som snart skal i gang :)

Grunnen til at jeg blir igangsatt er at jeg er diabetiker og babyen er omtrent 20% større enn normalt nå. I Tønsberg er det tradisjon for å sette igang alle med diabetes før tiden (tror jeg...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...