Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Jeg er gravid igjen, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Sønnen min er bare 8mnd og jeg hadde ikke planlagt å bli gravid så fort igjen. foreldrene til meg og sambo mener dette blir for mye for oss og at vi skal ta abort.. Vi er bare 20 år og har vært sammen i to år. men allikevell er jeg så usikker på om jeg vil ta abort... kunne trengt noen råd fra noen med erfaring...
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Kan ikke si hva du skal gjøre eller ikke, men kan fortelle om min erfaring... Jeg ble gravid med nr 2 på samme tidspunkt som deg nå :-) (Planlagt så det kom ikke som et skjokk på oss da) Svangerskapet gikk bedre enn med nr 2. Ble litt tungt å bære på nr 1 samtidig som å ha mage, så var en lettelse når han begynte å gå da jeg var 7mnd gravid. Tida etter fødsel var et slit. Men dette fordi sønnen vår fikk en blodforgiftning under fødsel og derfor trenge behandling i tre uker. I den tida var familien uunværlig. Det tok litt tid å komme inn i rutinene. Så fort vi kjente rytmen av nr 2 ble alt mye lettere. Amminga denne ganga gikk som en drøm, ikke som første gang. Om alt går fint eller ikke er også avhengig av om samboeren din hjelper til med nr 1 og stiller opp etterpå.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har 13,5 mnd mellom mine. Det har gått kjempefint. angrer ikke et sekund på at vi valgte å få to tette, nå er minstemann 5,5 mnd og jeg merker allerede at de begynner å få glede av hverandre. Vi er også unge, ikke så unge som dere da, men 25 og 27, vi er godt etablerte da og begge ungene var palnlagt. Det er klart det er mere slitsomt med to enn en, men det er langt ifra så ille som jeg fryktet:-) Ikke ta abort fordi noen andre mener du burde. Med mindre abort er det riktige for DEG, så må du beholde barnet. Nå skriver du ikke noe om åssen forhold dere har og hvor etablerte dere er, men uansett så ordner det seg. Barna deres får helt sikkert masse glede av hverandre. Det er hektisk men fanstisk morro med to småtroll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå